Hop til indhold
Guest Professoren

Sonia - Black beauty i Haderslev

Recommended Posts

Guest Professoren

Hej guys & dolls

Har været forbi hende her for nylig. Billerne er ægte.

Hun kan virkelig anbefales, hvis man, som jeg, er betaget af sorte piger med en stor fast røv, en smal talje, og et venligt og imødekommende sind.

I flokken af useriøse, kolde og snydende sorte piger i området, skiller hun sig virkelig ud. Hun taler rigtig godt dansk, er høflig og reel, og det hele opleves som om man er en gammel bekendt på besøg. Det eneste minus er, at hun ikke kysser - hvis hun gjorde, behøvede jeg ikke komme andre steder.

Jeg fik en halv time i den søde og smukke piges selskab, med hyggesnak og god gensidig sex.

Det foregik privat og diskret i hendes private lejlighed - hvor der var rent og pænt. Lejligheden ligger i en baggård, så, med mindre man er meget lokal, kan man nemt komme og gå uden røde ører.

Hun får alle mine anbefalinger - og jeg kommer helt sikkert tilbage.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Citat

1/2 600 uden superfransk kr
1/2 time med superfransk
700
1/4 1100 kr
1 time 1300 kr

En gang dansk 500 kr
En gang fransk med gummi 400
En gang superfransk 500
2 timer med alt 2000 kr

Hvor meget betalte du for en halv time?
Der må være en fejl i prislisten? En halv time er billigere end et kvarter.

Redigeret af Mr. Bean

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Professoren

Det er en trykfejl, vil jeg mene. Skulle nok have stået 3/4 time :rolleyes:

Jeg gav hvad der står i prislisten for en halv time, og lagde en hund oveni for den gode service :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Professoren skrev, den ‎06‎-‎07‎-‎2018 at 13:50:

Hej guys & dolls

Lyder rigtig godt og fristende men din indgangsbøn antyder at hun er til begge køn. Er det rigtigt forstået ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Professoren
powerpoint skrev, for 16 timer siden:

Lyder rigtig godt og fristende men din indgangsbøn antyder at hun er til begge køn. Er det rigtigt forstået ?

Kan nu godt se hvad du mener, men der var ikke min hensigt at antyde noget i den retning.

Jeg tænker blot, at der nok også er en pige eller to der følger med herinde ;) og hvis en af de øvrige, mørke af slagsen bliver inspireret til at højne serviceniveauet, skulle det være mere end velkomment :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Professoren
Hutlihut87 skrev, for 16 timer siden:

Spændene og tak for anmeldelsen. Var hun helt glat eller havde hun lidt "frisure" mellem benene?

Helt glat.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror hun holder lidt ferie nu, for jeg har ikke kunnet komme i kontakt med hende.

Annoncen er sidst redigeret 28. juni.

Redigeret af Big3lover

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Professoren
Big3lover skrev, for 8 timer siden:

Jeg tror hun holder lidt ferie nu, for jeg har ikke kunnet komme i kontakt med hende.

Annoncen er sidst redigeret 28. juni.

Så vidt vides har hun et civilt job også, så jeg har også haft svært ved at få kontakt. Prøv igen på andre tidspunkter af dagen.

Hendes annonce redigeres kun sporadisk, så det kan du ikke regne med..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Professoren skrev, for 3 timer siden:

Så vidt vides har hun et civilt job også, så jeg har også haft svært ved at få kontakt. Prøv igen på andre tidspunkter af dagen.

Hendes annonce redigeres kun sporadisk, så det kan du ikke regne med..

Ja det har du sikkert ret i. Tak for den info.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...