Hop til indhold
Onslow

Skæbnens ironi

Recommended Posts

Lidt i tvivl om, hvor jeg skulle plante denne tråd, men valgte så her, og det kan folk så jo passende være enige eller uenige i.

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/tre-krybskytter-paa-jagt-efter-naesehorn-aedt-af-kaempe-loeveflok/7224675

På sin vis grusomt, men også livsbekræftende, at naturen slår tilbage.

Redigeret af Onslow
Forum æder starten af overskriften

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan der være noget om.

 

Det minder mig i øvrigt om denne gamle joke:

En fin mand går ind på en restaurant i Madrid og beder om dagens ret. Efter at han har spist spørger han tjeneren, hvad retten bestod af. Tjeneren fortæller, at det var tyrenosser fra dagens tyrefægtning, og at de får det på lager hver anden uge. To uger senere kommer manden igen, og vil have dagens ret. Han får straks serveret, men denne gang fylder retten næsten ingenting på tallerkenen, og han kalder på tjeneren og beder om en forklaring.
- “Tjah, det er jo ikke altid tyren, som taber,” svarer tjeneren.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 6 timer siden:

Lidt i tvivl om, hvor jeg skulle plante denne tråd, men valgte så her, og det kan folk så jo passende være enige eller uenige i.

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/tre-krybskytter-paa-jagt-efter-naesehorn-aedt-af-kaempe-loeveflok/7224675

På sin vis grusomt, men også livsbekræftende, at naturen slår tilbage.

Det er bare Nemesis – eller "tak for sidst"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selve hændelsen er jo grufuld, men i netop den kontekst  påvirkes det fleste nok i retning af "Det havde de fandeme godt af".  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...