Hop til indhold
Kesse1232

Randers, ung smuk dejlig pige

Recommended Posts

Kesse1232 skrev, for 32 minutter siden:

Er der erfaringer fra hende her?

https://annoncelight.dk/showad/254086 :)

Ja. I hvert fald med en pige, der brugte de billeder. Annonce og nummer kan jeg ikke huske.

Jeg forventede, at møde en mega spændstig, slank og smuk europæisk udseende pige.

Pigen, jeg mødte, var thai. Ikke super slank. Ikke så smuk, som billederne lægger op til.

Hun ordnede mig, men jeg fortrød egentlig bagefter. Følte mig misbrugt, faktisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, Hun er smuk, dejlig og super kedelig. Hun tilbyder superfrank men vil hellere bruge gummi.. Jeg fortalte om annoncen var beskrevet med superfransk, blev oplevelse halvhjertet. Hun havde ingen interesse i sit erhverv. sexen var meget kedelig og mekanisk.

Billederne er ikke nye. Hun er måske 10-15 kg større. Måske var hun en kedelig oplevelse, fordi hun lige stop op kl 16 da jeg kom.. måske er jeg fejlen.. måske gider hun ikke.. men jeg synes ikke du skal tage mine ord for gode vare. Måske hun er mere oplagt når du kommer og du er en større frækkert end jeg :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik

Billederne ligner Ten fra Vejle som er en prima thaipige. Tænker ikke hun er på Randerskanten også. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lurik skrev, for 51 minutter siden:

Billederne ligner Ten fra Vejle som er en prima thaipige. Tænker ikke hun er på Randerskanten også. 

Hende, jeg har mødt i Randers var THAI.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik

Nu er annoncen blevet slettet - minimum 1 af billederne var af Ten - prøv at søg på Ten Vejle på AL. Det billede der med sikkerhed var af Ten er retvisende for hvordan hun ser ud. Altså tidssvarende hvad angår alder og vægt. Ten er ikke uengageret - tværtimod en rigtig sextrold - på den gode måde. 

Redigeret af lurik

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...