Hop til indhold

Recommended Posts

Annoncen der er indrykket af "Mirakel" fortalte at man kunne møde SOFIA på Skanderborgvej 2, HADSTEN 8370.

Jeg havde spurgt herinde og brugeren Kad havde sagt at det var en aftale værd.

Jeg ringede og talte med en (nogenlunde) dansk talende kvinde og aftalte et besøg og fik et værelsesnummer

Jeg kørte til Hadsten, og parkerede ved den nærliggende REMA og spadserede hen til Motellet og bankede på.

Døren blev åbnet på klem og jeg trådte ind i værelset til Sofia, en 1,75 høj blondine med meget store bryster - som selv om Sofia er 39 år sad meget nydeligt.

Hun er ikke petit, lidt runde former - men meget erotisk bygget (uden at være rund) Lidt tatoveringer hist og pist - som du kan se på billederne - der alle er af hende.

Jeg tog et bad - og Sofia smøg sig ud af den korte natkjole og gik med under bruseren.

Vi kyssede, først lidt forsigtigt og senere lidt mere intenst, medens hun vaskede mit voksende lem

Vi røg ind på sengen og fandt hurtigt en lidt legende og pirrende rytme. Kondom blev monteret med munden (så det blev ikke til noget superfransk - men det gjorde nu mindre) og så gik vi igennem det klassiske repetoire, med den naturlige afslutning.

Efter sexen faldt vi i snak, hun har været ansat i en af de virksomheder jeg har arbejdet sammen med, i receptionen ... lidt pudsig tanke at jeg måske har spurgt hende efter min mødeaftale.

Sofia er italiener og taler (naturligvis italiensk) og bulgarsk og et OK engelsk.  Hun er meget åben om sit liv og viser gerne billeder fra hjembyen og det sociale liv hun har. En dejlig pige som man får lyst til at se igen. Endnu et bad og så lidt gensidige komplimenter og snak om mode, stil og det politiske liv i Italien . Sofia viste mig sin Linkedinprofil, hvis nu jeg stod og manglede en receptionist i Italien :)... En gennemført sjov åben og ligetil pige

Jeg spurgte til den dansktalende pige i telefonen - det var hendes kollega der var i et andet værelse, men som jeg ikke så

100 kroner for 30-45 minutter - fin ydelse og en god oplevelse

Et mirakel er måske lige lidt store ord,  i givet fald at af de mindre :)- men jeg vil gerne anbefale hende til andre, hvis ønsket er en lattermild smilende MILF-type med  flotte forlygter (runde og bløde)

Nå ja hårfarve er blond 

 

 

 

https://annoncelight.dk/showad/246193

Redigeret af Herbert

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes det er noget møg at du ligger adressen frem så åbenlyst.

Det ender med at der vil være et sted mindre at besøge piger da alle partner ønsker bare lidt diskretion. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det står øverst i annoncen...  det er rent faktisk OVERSKRIFTEN ....

citat: SOFIA på Skanderborgvej 2, HADSTEN 8370// SUPERFRANSK// TREKANT// FLERE UDLØSNINGER//TUNGEKYS //SLAVE

 

Redigeret af Herbert

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Tak for anmeldelsen, pigen er tydeligvis et fjols, for når det bliver offentlig  kendt, hvad der foregår på stedet, og når der kommer offentlig omtale af stedet, specielt et sted som dette, så viser erfaringen, at så er de opmærksomme på, at det ikke gentager sig, og det går både udover hende selv, andre piger der af og til kommer der og os kunder. Alle er tabere. Jeg kan så ikke se, hvad ideen er i at absolut skrive adressen også her, selvom det ikke er forbudt.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kunne også lade være med at smide yderlig brænde på bålet herigennem . Syntes det er mega ærgerigt når sådan steder bliver lagt så åbenlyst frem på div sites  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så jeg skal nu tage ansvaret for hvad I piger skriver i overskrifterne ? Højest besynderlig tanke... Annoncelight som jo er ejet af Eroguide må vel så være mindst lige så ansvarlige   eller rettere sagt gange 3 - for lige nu er der 2 annoncer med adressen nævnt og yderligere en der står Motel i Hadsten

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig at se så er der forskellige piger på billederne. Måske bare mig der skal have briller! 

Kunne nu godt tænke mig flere anmeldelser om hende inden jeg hopper i. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grenå skrev, for 7 timer siden:

For mig at se så er der forskellige piger på billederne. Måske bare mig der skal have briller! 

Kunne nu godt tænke mig flere anmeldelser om hende inden jeg hopper i. 

Ja, du skal en tur forbi Louis Nielsen:ugeek: Det er samme person på alle billederne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herbert skrev, for 8 timer siden:

Så jeg skal nu tage ansvaret for hvad I piger skriver i overskrifterne ? Højest besynderlig tanke... Annoncelight som jo er ejet af Eroguide må vel så være mindst lige så ansvarlige   eller rettere sagt gange 3 - for lige nu er der 2 annoncer med adressen nævnt og yderligere en der står Motel i Hadsten

 

Jeg har læst mindst 10 anmeldelser der omtaler motellet i Hadsten.

Det kommer vel heller ikke bag på nogen, at hoteller og moteller bruges af prostituerede og deres kunder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grenå skrev, for 11 timer siden:

For mig at se så er der forskellige piger på billederne. 

Tatoveringen på venstre arm burde være dokumentation for at det er samme pige . Iøvrigt så vi på billeder fra Siena på hendes  fon. Det er 100% samme pige (bare over et par år) det blonde er det mest aktuelle hårfarvemæssigt.

2 bedømmelser fra Kad og mig  måske et spinkelt grundlag - men det er jo dit valg :)

Redigeret af Herbert

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil ikke gå ind i tråden ang beliggenheden . 

Men det er 100% den pige som er på billederen.  Man møder. Hvis det ikke var tilfældet. Så har jeg nemlig altid valgt at gå min vej igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har længe haft et godt øje til Sofia og har set denne anmeldelse. Ringede derfor op og lavede en aftale. En klokke ringede dog, da jeg ikke ligefrem kunne genkende en snaksalig, dansktalende kvinde i røret.

Så da jeg tropper op og må jeg med kæmpe skuffelse, sande at det var en totalt anden kvinde jeg mødte.

Noget chubby, med rødt hår og lignede ikke ligefrem i den kvinde på billederne. Det lugtede af vodka og bajer i rummet og hvor tomme øldåser stadig stod fremme...

Ærgeligt hendes annonce bliver brugt af en anden. Det lød ellers lovende. :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle ved sgu da hvad der foregår på motellet i Hadsten og ditto i Støvring. 

Er der nogen der tror at de små huse på landet med et lille lysende skilt der altid blinker "Open" er et revisorkontor?

Stop hysteriet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...