Hop til indhold
Panaman

Isabel open minded babe ama blvd

Recommended Posts

Jeg har været der, det er hende på billederne dog er hun noget mørkere i virkeligheden, så de må være lysnet noget (ikke at det gjorde mig noget). Hun er meget petit og egentlig ok sød, men hun taler meget lidt engelsk og for mig var der ikke meget kemi, så jeg skred rimelig hurtigt efter at have fyret min ladning af. Jeg lærte så at det er vigtigt for mig at kunne føre en samtale med pigen, det havde jeg aldrig spekuleret over før =)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skilgannon skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har været der, det er hende på billederne dog er hun noget mørkere i virkeligheden, så de må være lysnet noget (ikke at det gjorde mig noget). Hun er meget petit og egentlig ok sød, men hun taler meget lidt engelsk og for mig var der ikke meget kemi, så jeg skred rimelig hurtigt efter at have fyret min ladning af. Jeg lærte så at det er vigtigt for mig at kunne føre en samtale med pigen, det havde jeg aldrig spekuleret over før =)

Har det på samme måde.

Har prøvet at sidde med Google Oversæt på telefonen fordi pigen kunne nada engelsk eller tysk.

Det bliver meget akavet syntes jeg og total uden den mindste følelse..

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 3 minutter siden:

Har det på samme måde.

Har prøvet at sidde med Google Oversæt på telefonen fordi pigen kunne nada engelsk eller tysk.

Det bliver meget akavet syntes jeg og total uden den mindste følelse..

Lige præcis, det blev sgu bare for mærkeligt for mig må jeg erkende, der skal være en eller anden form for kontakt for at det virker for mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skilgannon skrev, for 10 minutter siden:

Mange tak Skilgannon! Du ønskes en rigtig god aften

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skilgannon skrev, for 19 minutter siden:

Hvordan var stedet? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var på Vesterbro dengang, det er vel omkring et halvt år siden. Det på Vesterbro var sådan et virkeligt tacky bordel, dog pænt rent, men jeg ved ikke hvordan det nye er hvis hun er på Amager nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uha, jeg mindes at det er vel 3 år siden, at jeg besøgte hende på Vesterbro, ikke nogen mindeværdig oplevelse. Priserne er de samme som dengang, og kan det passe at hun huserede sammen en anden pige, der minder meget om hende....hun hedder vist Bibi?

Men sjovt nok, så er det kun mig, som er blevet 3 år ældre.......eller er jeg?:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Walter the Licker skrev, for 12 timer siden:

Uha, jeg mindes at det er vel 3 år siden, at jeg besøgte hende på Vesterbro, ikke nogen mindeværdig oplevelse. Priserne er de samme som dengang, og kan det passe at hun huserede sammen en anden pige, der minder meget om hende....hun hedder vist Bibi?

Men sjovt nok, så er det kun mig, som er blevet 3 år ældre.......eller er jeg?:D

Barbi. Isabel har været igang i nogle år med de samme ydelser og priser. Hun er velkendt og anmeldt mange gange og billederne stemmer sådan nogenlunde, hvis man fjerner photoshop og make up.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...