Hop til indhold

Elskerindesex på frederiksberg (Elissa)

Featured Replies

Skrevet

Syntes lige at den gode Elissa skal have et par rosende ord med på vejen. Hun er en kvinde der elsker sex og er god til at vise det. Hun giver den fuld gas og næsten alt er tilladt, inde for det bløde sex. Hun er god til at rose og give feedback, så man føler at det er gensidig sex og en ikke (penge)maskine man knalder. Hun har kæmpe bryster, som er lavet og med synlige ar. God røv og en flot fisse, med lidt trimmet behåring. Hun taler dansk og det er hende man skriver med. Stedet kan ikke bliver mere diskret. Billederne er ikke ægte, men giver et godt indtryk af hvad man møder. Prisen kan hun selv oplyse, jeg kan bare sige at det ligger under hvad man normalt betaler for en time med en dansk pige.

https://annoncelight.dk/showad/220675

Skrevet
Sweex skrev, for 4 timer siden:

Syntes lige at den gode Elissa skal have et par rosende ord med på vejen. Hun er en kvinde der elsker sex og er god til at vise det. Hun giver den fuld gas og næsten alt er tilladt, inde for det bløde sex. Hun er god til at rose og give feedback, så man føler at det er gensidig sex og en ikke (penge)maskine man knalder. Hun har kæmpe bryster, som er lavet og med synlige ar. God røv og en flot fisse, med lidt trimmet behåring. Hun taler dansk og det er hende man skriver med. Stedet kan ikke bliver mere diskret. Billederne er ikke ægte, men giver et godt indtryk af hvad man møder. Prisen kan hun selv oplyse, jeg kan bare sige at det ligger under hvad man normalt betaler for en time med en dansk pige.

https://annoncelight.dk/showad/220675

Brunella??

Skrevet
1955 skrev, 1 time siden:

Brunella??

Hendes veninde.

Skrevet
newpussyhunter skrev, for 54 minutter siden:

Er 1000 for 30 minutter virkelig under, hvad man normalt betaler for dansk ?

Jeg ved ikke hvor du har det tal fra, men jeg bestiller altid en time og den gøres billigere her end på et dansk bordel.

Skrevet

Ganske enkelt: spurgte hende pr. sms i aftes.....efter hendes lukketid ganske vist. Så er prisskiltet måske et andet...

Skrevet
newpussyhunter skrev, for 15 minutter siden:

Ganske enkelt: spurgte hende pr. sms i aftes.....efter hendes lukketid ganske vist. Så er prisskiltet måske et andet...

Det ved jeg af gode grunde ikke. Men de par gange jeg har været på dansk bordel, har jeg betalt 2000 kr. For en time så jeg tænker at 1000 for en halv time er lidt under markedet, for en dansk pige. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.