Cliff 4 Skrevet 9. Juli, 2012 Vil gerne have oplysninger om disse to da de er på Valhallapigerne på onsdag. http://www.valhallapigerne.dk Nogen der kan fortælle om de er et besøg værd. Nogen der kan være behjælpelig med billeder af Kinky Camilla ved andre steder, eller ihvertfald bare en beskrivelse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snakie 506 Skrevet 9. Juli, 2012 Jeg kender ikke Camilla, men har besøgt Sabina et par gange i Århus, og hende går man ikke fejl af. Sabina er sød, snakkesalig og imødekommende og er ikke tids-rytter. Hun er til kæl, nussen og kys og er åbenlyst glad for græsk. Nyder at få den bagi, mens hun med en dildo leger sig til orgasme. Sabina er ikke en ungpige (gætter midt/sidst i 30'erne), hvilket for mig er et absolut plus. Billederne er ganske retvisende. Hun har en del tatoveringer. /snakie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Knajten Skrevet 9. Juli, 2012 Sabina er beskrevet af mange og du kan se billeder af hende f eks på www.valhallapigerne.dk og hun har min varmeste anbefaling. Kinky Camilla er lyshåret og lidt mere fyldig, og hun var med til GB hvor jeg deltog jeg knaldede 3 gange med Sabina og gik udenom Camilla da jeg synes hun var for dominerende, men kan man lide den slags så er hun jo sikkert dejlig, der var i alle tilfælde mange af fyrene der nød hende.. så god fornøjelse.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg