Tehtdk 83 Skrevet 5. Juli, 2018 https://massage.side6.dk/latti Da jeg blev brændt af af mine anden aftale besluttede jeg spontant at besøge Latti istedet for. Og det var en lala oplevelse, havde lidt håbet på den der GFE oplevelse, men der var ikke noget med kys eller deslige, men kan lige så godt være mig der ikke har meldt det klart ud. Men billederne er af hende. Selve stedet er i en kælder hvor man skal stå nede på en trappe og vente på at de lukker en ind, ikke videre diskret, men dog nok til at folk ikke umiddelbart kan se en oppe fra vejen af medmindre de direkte går lige forbi. Umiddelbart en super sød og dejlig pige, men om jeg ville besøge hende igen ved jeg ikke rigtigt. Stedet var som sådan udemærket, men ikke meget udluftning så der bliver hurtigt varmt i de enkelte værelser. Selve akten var ok og man måtte gerne rører samt slikke osv. Selve slikkedelen blev dog lidt et turnoff for mig da hun havde smurt glidecreme ned mellem benene da jeg pillede ved hende så kunne kun smage glidecremen og ikke hende og det smagte bare ikke særligt godt. Samtidigt med klemte hun benene sammen sådan at man ikke kunne komme helt til hvorfor at hendes støn og så videre bare ikke virkede overbevisende. Og sluttede med at komme udover hendes dejlige bryster. Men som tidligere sagt, utrolig sød og køn pige med former og store dejlige bløde bryster. Men om jeg får lyst til at besøge hende igen?, har mine tvivl. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest happycamper Skrevet 5. Juli, 2018 Tehtdk skrev, for 19 minutter siden: https://massage.side6.dk/latti Da jeg blev brændt af af mine anden aftale besluttede jeg spontant at besøge Latti istedet for. Og det var en lala oplevelse, havde lidt håbet på den der GFE oplevelse, men der var ikke noget med kys eller deslige, men kan lige så godt være mig der ikke har meldt det klart ud. Men billederne er af hende. Selve stedet er i en kælder hvor man skal stå nede på en trappe og vente på at de lukker en ind, ikke videre diskret, men dog nok til at folk ikke umiddelbart kan se en oppe fra vejen af medmindre de direkte går lige forbi. Umiddelbart en super sød og dejlig pige, men om jeg ville besøge hende igen ved jeg ikke rigtigt. Stedet var som sådan udemærket, men ikke meget udluftning så der bliver hurtigt varmt i de enkelte værelser. Selve akten var ok og man måtte gerne rører samt slikke osv. Selve slikkedelen blev dog lidt et turnoff for mig da hun havde smurt glidecreme ned mellem benene da jeg pillede ved hende så kunne kun smage glidecremen og ikke hende og det smagte bare ikke særligt godt. Samtidigt med klemte hun benene sammen sådan at man ikke kunne komme helt til hvorfor at hendes støn og så videre bare ikke virkede overbevisende. Og sluttede med at komme udover hendes dejlige bryster. Men som tidligere sagt, utrolig sød og køn pige med former og store dejlige bløde bryster. Men om jeg får lyst til at besøge hende igen?, har mine tvivl. det dér med at komme ind i rummet med en klat glidecreme i fissen er bare ikke iorden... har kun oplevet det hos en polsk luder i Valby for mange år siden. Synes også jeg har set hende en rum tid så gad vide om hun er gået lidt træt på opgaven. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg