Hop til indhold

Hvor blev gaby af ????

Featured Replies

Skrevet

Nogen der kan huske gaby ?? Hun plejede at være på Cassiopeia på Østerbro. Er hun stadigvæk aktiv ??

Skrevet

Tror bestemt hun er stoppet i branchen, hun var en fantastisk dejlig og sød pige

Skrevet

Hun var vidunderlig. Det var dog en skam :(

Skrevet

Det kan muligvis være hende :) .. har du besøgt hende ? 

Skrevet

Heheh .. Helsingør lidt langt væk :( Sidste gang jeg fik besøgt hende var på et hotel. Er ikke meget for klinikker .. kunne være fedt hvis hun havde en profil .

Redigeret af PersiskHingst

Skrevet

gud fader .  

hvis hun var vidunderlig så er det sgu ikke langt folk gider bevæge deres røv for opleve noget vidunderligt . helsingør er stadig i kongeriget ;)

/soft 

Skrevet

Hvad får Jer til at tro at det er Paola?.. synes ikke det ligner så meget.. Er der nogle der ved noget?

Skrevet

Er selv lidt i tvivl om det er hende nu hmm

Skrevet
nielst skrev, den 6/7/2018 at 20:05:

Hvad får Jer til at tro at det er Paola?.. synes ikke det ligner så meget.. Er der nogle der ved noget?

Ret sikker på at Gaby, har brugt det ene billede tidligere, men har ikke været der

Skrevet

Nogen der har prøvet paola så?

Skrevet

Gaby Gaby var en dejlig kvinde at k....e, hun havde kunstige (lidt hårde) bryster, men var så fræk og dejlig på lagenet. Hvis det er Paola, så skal jeg en tur til Helsingør snarest.

Skrevet

Oldtimer giv endelig besked 

• 1 month later...
Skrevet

Hejsa søde mænd :)

Jeg føler mig omtalt og så ikke alligevel :) Paula og jeg er ikke den samme, eller benytter os af hinandens billeder vil jeg lige have lov til at sige :)

Og lige pointere, at jeg stadig har naturlige bryster ;)

Jeg er til at træffe på Seduction Girls i Rødovre - hold øje med vagtplanen ;)

Skrevet

Det er helt sikkert Gaby's billede Paula benytter sig af.

Jeg har været stamkunde hos Gaby i en del år men det er efterhånden lang tid siden måske dytten skal drejes nordpå en dag hvor Paula er på vagtplanen.

Hun hed også Gabriella Molina

https://annoncelight.dk/showad/240933

Skrevet

Det ser ud til at være hende :) ej hvorfor lige Helsingør :( så langt når man ikke har bil .

Skrevet

kystbanen kører 6 gange i timen og tager du en af de 3 rigtige tog så tager det ca. 30 min i toget fra Østerport

• 5 years later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.