Mortenh 17 Skrevet 5. Juli, 2018 Go'daw fellows Er der nogen der har besøgt Mia-Maja og som kan komme med noget feedback? Umidelbart har jeg ikke kunnet finde nogle anmeldelser Vh mortenh https://annoncelight.dk/showad/252906 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
elcon71 257 Skrevet 5. Juli, 2018 (edited) har kun talt med hende. På stemmen vurderer hende til at være 35 til 40 +/-. Jeg bakkede lidt på at tale med hende - mit gæt er at hun er en af "de gamle" piger, med nyt hår og navn. Men håber der er en der tager en for holdet og kommer med en anmeldelse. Det ville være kanon med nogle flere dejlige reelle danske piger. Redigeret 5. Juli, 2018 af elcon71 stavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Blondane Skrevet 28. Juli, 2018 hendes nummer er vist i uorden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grenå 341 Skrevet 21. August, 2018 Sikke da et dejligt bryst parti hun har. Det kan da få gang i div. Tanker. En skam der ikke er nogen der kender hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ÅrhusmedbolleÅ 62 Skrevet 21. August, 2018 Prøvede og få en aftale idag uden held, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elly 17 Skrevet 23. August, 2018 jeg ringede til hende en dag og hendes stemme lød som lena i Vejle/Odense som har fået meget dårlig omtale og hvor billederne slet ikke passer stedet er også den samme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grenå 341 Skrevet 23. August, 2018 Nogen der ved om lena og maja er den samme ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bennet 4 Skrevet 13. September, 2018 Grenå skrev, den 23/8/2018 at 14:36: Nogen der ved om lena og maja er den samme ? Desværre er de samme person. En ældre kvinde der de sidste 15 år har været 42 år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg