Hop til indhold
Sexeren

Fotograf søges

Recommended Posts

Findes der en super god fotograf  i nærheden af Odense .??

som vil fotograferer GP..

Jeg fik en SMS fra en GP, som bad om hjælp..

Hun er ikke inOdense endnu.. 

Jeg har heller ikke den eksakte dato, for ankomst....

Sexeren

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexeren skrev, for 12 timer siden:

Findes der en super god fotograf  i nærheden af Odense .??

som vil fotograferer GP..

Jeg fik en SMS fra en GP, som bad om hjælp..

Hun er ikke inOdense endnu.. 

Jeg har heller ikke den eksakte dato, for ankomst....

Sexeren

 

 

 

Et godt råd hvis din veninde finder en der vil tage billeder - Husk og lav en kontrakt hvor begge parter underskriver ang brug af billederne efterfølgende

Der er så mange "plattere" derude som misbruger billeder så vær forsigtig

Mit råd er der findes grupper på facebook hvor der findes mange proff og seriøse fotografer som alle går op i der er rene linjer ang brug af billeder

Mange derinde er prof. men søger ofte modeller til billeder som enten er gratis eller er til rimelige pris

Hun behøver jo ikke fortælle hvad hun laver 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame I skrev, for 4 timer siden:

Et godt råd hvis din veninde finder en der vil tage billeder - Husk og lav en kontrakt hvor begge parter underskriver ang brug af billederne efterfølgende

Skulle engang lave nogle billeder for en par der skulle bruge dem til Scor.dk 
Da de også var lidt utrygge ved om de havnede forkerte steder foreslog jeg dem at de selv købte et memory-kort som jeg brugte til at tage billederne på. Da billederne var færdige fik de kortet og de var glade, tilfredse og helt trygge ved at vide at kun de havde billederne.
Måske det kunne være en mulighed her også. Husk dog lige at kontrollere at der ikke sidder et ekstra kort i kamera huset. Mange større/nyere SLR kameraer har plads til to kort hvor billederne så ligger på begge kort. Og så er man jo lige vidt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, 

Er semi prof fotograf. Se www.roaproduction.com

Og geografien er intet problem, dog vil jeg aldrig udlevere billeder i det eller direkte efter session, da de lige skal "fremkaldes"  først. Går meget op i diskretion 

Redigeret af Mimer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexeren skrev, den 5/7/2018 at 00:16:

Findes der en super god fotograf  i nærheden af Odense .??

som vil fotograferer GP..

Jeg fik en SMS fra en GP, som bad om hjælp..

Hun er ikke inOdense endnu.. 

Jeg har heller ikke den eksakte dato, for ankomst....

Sexeren

 

 

 

Jeg ved ikke om jeg er “super god” men laver da en del fotografier - har dog aldrig prøvet at skyde modelbilleder - om det er en fordel/ulempe ved jeg ikke, men kontakt mig gerne for yderligere info. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ellers har jeg en bekendt, der har lavet den slags før, med eget studie. Skriv PM, hvis jeg skal organisere en kontakt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til alle, jeg har ladet alle henvendelser gå videre, og den elle de kameraholdere som vil blive valgt, får direkte besked.

sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, den 5. juli 2018 at 13:11:

Et godt råd hvis din veninde finder en der vil tage billeder - Husk og lav en kontrakt hvor begge parter underskriver ang brug af billederne efterfølgende

Der er så mange "plattere" derude som misbruger billeder så vær forsigtig

Mit råd er der findes grupper på facebook hvor der findes mange proff og seriøse fotografer som alle går op i der er rene linjer ang brug af billeder

Mange derinde er prof. men søger ofte modeller til billeder som enten er gratis eller er til rimelige pris

Hun behøver jo ikke fortælle hvad hun laver 

Tak for dit råd, det har jeg givet videre..

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snuskepigen

Jeg vil også rigtig gerne i kontakt med en fotograf til nogle lidt mere prof billeder.. der har da været et par stykker der har skrevet.. men jeg mener også der skal være en rimlighed med prisen.. jeg ved da godt der er noget arbejde med det:P men ja, modtager gerne beskeder i privat hvis der skulle være en eller flere der vil skyde lidt lækre billeder af en buttet fræk ung tøs:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snuskepigen skrev, for 5 timer siden:

Jeg vil også rigtig gerne i kontakt med en fotograf til nogle lidt mere prof billeder.. der har da været et par stykker der har skrevet.. men jeg mener også der skal være en rimlighed med prisen.. jeg ved da godt der er noget arbejde med det:P men ja, modtager gerne beskeder i privat hvis der skulle være en eller flere der vil skyde lidt lækre billeder af en buttet fræk ung tøs:D

Send PM til mig.

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Också jag söker fotograf för proffsiga studiobilder som ska användas på en hemsida. Det skulle vara en fördel med någon känner sig bekväm med BDSM-tema.

Var? Gärna Köpenhamn eller Malmö med omnejd

När? Juli månad (jag vet att det är kort tid, men du behöver inte redigera bilderna om jag kan få dem i raw/högupplöst format

Skicka gärna PM om du har tips, förslag eller erfarenheter att dela med dig av.  Tack på förhand!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WideBeltLoverDK

Jeg fik lov at tage nogle amatør billeder af en gp, som jeg besøgte for en del tid siden.

De blev taget med hendes mobil og hun redigerede, så ansigtet ikke kunne genkendes.

Og så blev de fotos sendt videre til mig, hvilket også var total i orden for mig. Vi var begge tilfredse med den aftale at gøre det på :)

Hvilket jeg gerne gør igen en anden gang, hvis jeg møder en mere som er frisk på det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snuskepigen
Sexeren skrev, den 19/7/2018 at 11:21:

Send PM til mig.

Sexeren

Er gjort..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...