Hop til indhold
julieoganders@outlook.dk

Unge danske Julie afholder sit blot andet Bound BDSM gangbang 7. august.

Recommended Posts

Min kæreste Julie gentager succesen fra 28. juni, og afholder sit kun andet Bound BDSM Gangbang tirsdag 7. august kl. 15.00 – 17.00 (døren åbnes kl. 14.45).

Min kæreste Julie er en meget smuk lille dansk nips på 20 år, 56 kg, studerende, struttende ungepigebryster (70b), snæver fisse og stram røv. Julie tænder meget på at blive udnyttet af flere mænd på en gang. Stedet er Københavnsområdet (3,5 km fra Damhussøen). Jeg (Julies kæreste) vil være til stede under hele forløbet. Billederne er ægte og taget for nyligt.

Når Gangbanget starter, vil Julie være bundet og blindfolded, og du frit kan tage for dig af retterne.

  • Passiv deltagelse (du kigger kun, men må gerne komme på Julies krop): 1.000 kr.
  • Aktiv deltagelse uden anal: 2.000 kr.
  • Aktiv deltagelse med anal: 2.500 kr.

Julie modtager skandinavisk udseende mænd over 25 år. Du skal være sygdomsfri, velsoigneret, og følge regler og anvisninger.

 Regler:

Sex er med kondom, men hun sutter med fornøjelse uden gummi (ingen sæd i munden). Du må gerne komme på hendes krop. Vold er selvfølgelig ikke tilladt, men moderate til hårde håndsmæk i røven og moderate lussinger er ok. Spytten på hendes krop er ok, og hun modtager gerne både sorte kys og almindelige kys.

Tilmelding:

Tilmelding sker ved mail til [email protected]. Kun 100% seriøse henvendelser. Du får svar senest dagen efter. Du må meget gerne angive fornavn, alder og type af deltagelse (passiv/aktiv og med/uden anal).  For at sikre maksimal seriøsitet og herved undgå for mange aflysninger på dagen, kræver endelig tilmelding et depositum (forudbetaling) på 500 kr. som selvfølgelig fratrækkes prisen, når du ankommer på dagen. Adresse udsendes senest kl. 8.00 på dagen.  Når du har tilmeldt dig, sender vi pr. mail yderligere informationer, herunder vejledning til betaling af depositum på en let og tryg måde.

IMG_1311 (1).jpg

IMG_1312 (1).jpg

IMG_1314 (2).jpg

IMG_1327 (1).jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg deltog i Julie's første gb, og skal helt klart deltage igen. Hun er en superfræk lille tøz, som virkelig kan tage fra - både af pik og smæk :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi planlægger med 6-8 deltagere.  Hvis flere end 10 seriøse tilmelder sig , opretter vi venteliste , da vi forventer , at nogle ikke dukker op til forudbetalingen.  Forudbetalingen kan ske den 1. eller 2. august. Hvis nogle udebliver til forudbetalingen vil vi efterfølgende tilbyde pladsen til dem på ventelisten.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er meget velkommen:) Vi er pt. 5 tilmeldte og hvis vi ikke når ca. 10 alene på Eroguide vil vi nok om en uges tid annoncere på Annoncelight også. Vi tilmelder seriøse i den rækkefølge vi modtager ønsker om deltagelse.  Julie har ikke før prøvet 2 pikke i fissen samtidig, men min kæreste er frisk på at prøve:), hvis pikkene selvfølgelig  ikke er for store, og der ikke bruges vold, så hun undgår rifter eller revner.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom
[email protected] skrev, den 10/7/2018 at 10:46:

Du er meget velkommen:) Vi er pt. 5 tilmeldte og hvis vi ikke når ca. 10 alene på Eroguide vil vi nok om en uges tid annoncere på Annoncelight også. Vi tilmelder seriøse i den rækkefølge vi modtager ønsker om deltagelse. 

Bare lige husk på at så snart i laver reklame på AL, så må i ikke forlange de 500 kr på forskud i annoncen. Kontoen bliver spærret, så hellere henvise til den her side, da EG er langt mere samarbejdsvillig end AL

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flere har skrevet til os og spurgt, om vi stadig har ledige pladser tilbage.

Det har vi:)

Vi planlægger efter 6-8 deltagere.

Vi har 9 tilmeldt pt.  Men da nogle med sikkerhed erfaringsmæssigt ender med at melde fra, modtager vi derfor stadig tilmeldinger til vores bound BDSM gangbang med unge, frække og meget smukke Julie.

Bh/Anders

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære alle

Tak for den store interesse til Julies GB. Jer der deltager vil ikke fortryde det:). Min kæreste er mega fræk og elsker hård behandling.

Som tidligere nævnt sigter vi efter 6-8 aktive deltagere. Da flere erfaringsmæssigt ikke dukker op, så tilmelder vi derfor selvfølgelig flere end 8 aktive deltagere. 

Vi er dog ved at nå max for, hvor mange vi tilmelder. Det betyder, at vi i første omgang kun tilmelder 4 mere. Herefter opretter vi venteliste.  Personer på venteliste kan deltage, hvis færre end ventet dukker op til betaling af depositum. Hvis man er på venteliste får man besked fredag i næste uge om en evt. ledig plads som aktiv. Hvis man ikke får plads som aktiv, kan man selvfølgelig altid tilmelde sig som passiv.

Bh/Anders

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi hat stadig 1-2 pladser tilbage.

Status for tilmelding pr. 1. august : Vi sigter efter 6-8 aktive deltagere. Vi har pr. i dag (1. august) 4 bekræftede tilmeldte (depositum betalt) og vi forventer 2 yderligere betaler depositum i morgen. Vi har derfor stadig 1-2 pladser tilbage.

Bh/Anders

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg glæder mig til tirsdag, hvor der igen bliver mulighed for at udnytte lille unge Julie. Hvis det bliver bare halvt så godt som hendes første gb-arrangement, så går jeg hjem med et stort smil :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev det Tirsdag, glæder mig til et gensyn med denne skønne, frække og utrolig sultne kvinde.

Sjældent har jeg oplevet en kvinde klare en sandwich med så stort overskud og stadig kigge efter en pik at holde i hånden.

Denne kvinde er endnu skønnere end billederne fortæller.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da helt op det var godt - Julie ser rigtig godt ud og så kan have gang i 5 mænd (en i munden, en i fissen og en i røven og en i hver hånd ) på en gang og så med et smil på læben når den i munden kommer op ad halsen :). Jeg glæder mig til at komme igen. Det var en god oplevelse. Jeg tror hun er noget øm i understellet i aften :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...