Hop til indhold
Romantikeren

Jeg gider ikke mere. jeg har fået nok

Recommended Posts

Der er nogen som ikke tolerer anderledes tænkende specielt når det handler om politiske emner. Jeg følger mig ikke velkommen længere. Jeg elsker at debattere det bliver til hån og spot jeg bliver latterliggjort fordi jeg har en anderledes holdning til tingene.

det er voksenmobning ingen gør noget ved det. 

jeg gider ikke mere. i kan jo håne mig en sidste gang hvis i vil værsågo. Politisk forum er blevet en ideologisk kampplads hvor der kun en holdning en verdensanskuelse. lad vær med at starte en ny debat derinde medmindre i snakker dårligt om muslimer og islam. 

det gider ikke mere det er virkelig synd det skal være sådan, det kan i takke nogen får... og de er ligeglade... 

 

  • Synes godt om 2
  • Tak 1
  • Haha 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det du skriver er netop grunden til at jeg meget sjældent går ind i politisk forum. Det er for meget to lejre, der kaster mod hinanden og alle emner, uagtet hvordan de starter, ender som regel i en indvandringsdiskussion. Hold dig til hovedemnet på siden og glæd dig over at det politiske forum er et forum for sig. Vi er forhåbentlig alle enige om at dette er en dejlig "hobby" - så lad os forenes i det.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 27 minutter siden:

Der er nogen som ikke tolerer anderledes tænkende specielt når det handler om politiske emner. Jeg følger mig ikke velkommen længere. Jeg elsker at debattere det bliver til hån og spot jeg bliver latterliggjort fordi jeg har en anderledes holdning til tingene.

det er voksenmobning ingen gør noget ved det. 

jeg gider ikke mere. i kan jo håne mig en sidste gang hvis i vil værsågo. Politisk forum er blevet en ideologisk kampplads hvor der kun en holdning en verdensanskuelse. lad vær med at starte en ny debat derinde medmindre i snakker dårligt om muslimer og islam. 

det gider ikke mere det er virkelig synd det skal være sådan, det kan i takke nogen får... og de er ligeglade... 

Enig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Ja trist at folk ikke er mere rummelige...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...