Cabelas1 33 Skrevet 4. Juli, 2018 Hvor finder man Frodige Ida`s vagtplan ? https://www.eroguide.dk/forum/profile/22407-frodige-ida/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cabelas1 33 Skrevet 4. Juli, 2018 Ratata skrev, for 56 minutter siden: Frodige Ida Det var en vagtplan for to dage...!! Men hun laver måske ikke en plan der er længere end det ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5253 Skrevet 4. Juli, 2018 Cabelas1 skrev, for 3 timer siden: Det var en vagtplan for to dage...!! Men hun laver måske ikke en plan der er længere end det ? Kommer lige med et indspark. Jeg har ingen faster vagter rundt om i landet da jeg arbejder når jeg har lyst og ikke af nødvendighed. Jeg ligger pt ikke op på annoncelight hvor jeg findes da det skal være en overraskelse for min kvindelig stalker hvor jeg befinder mig så jeg har ro og fred med mine gæster. Der vil på dagen fremgå hvor jeg vil være at finde. Kys Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cabelas1 33 Skrevet 5. Juli, 2018 Frodige Ida skrev, for 20 timer siden: Kommer lige med et indspark. Jeg har ingen faster vagter rundt om i landet da jeg arbejder når jeg har lyst og ikke af nødvendighed. Jeg ligger pt ikke op på annoncelight hvor jeg findes da det skal være en overraskelse for min kvindelig stalker hvor jeg befinder mig så jeg har ro og fred med mine gæster. Der vil på dagen fremgå hvor jeg vil være at finde. Kys Helt ok Ida ;) Men hørte jeg rigtigt, at det er en kvindelig stalker :) Troede kun det var en promille af mænd der gjorde i det. Jeg vil holde et skarpt øje med dig. Når du er i Løkken/Grønhøj er det i et hus så, eller er det også i naturen ? Håber du er i Løkken/Grønhøj i uge 29 ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5253 Skrevet 5. Juli, 2018 Cabelas1 skrev, for 47 minutter siden: Helt ok Ida Men hørte jeg rigtigt, at det er en kvindelig stalker Troede kun det var en promille af mænd der gjorde i det. Jeg vil holde et skarpt øje med dig. Når du er i Løkken/Grønhøj er det i et hus så, eller er det også i naturen ? Håber du er i Løkken/Grønhøj i uge 29 Jo jo det gør de skam. Tror mange ved hvem tossen er. Hun må jo kede sig brat siden jeg er mere spændende end at passe sin egen biks. Grønhøj og løkken der er jeg slet ikke at finde mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cabelas1 33 Skrevet 6. Juli, 2018 Frodige Ida skrev, for 22 timer siden: Jo jo det gør de skam. Tror mange ved hvem tossen er. Hun må jo kede sig brat siden jeg er mere spændende end at passe sin egen biks. Grønhøj og løkken der er jeg slet ikke at finde mere. Ok, jeg ved i hvert fald ikke hvem det er. Ikke andet end det får mig til at tænke på en der går dig lidt i bedene med lidt af samme opsætning, men ved jo ikke om jeg ramte plet. Øv øv og tre gange øv mht Løkken/Grønhøj Så må jeg jo forsøge der hvor du så annoncerer på dagen. Men er det altid kun i naturen nu ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Riesenschwanz 588 Skrevet 6. Juli, 2018 Cabelas 1 - hvis du tænker på Britt, har du skudt helt forbi. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denglade 61 Skrevet 6. Juli, 2018 (edited) Riesenschwanz skrev, for 26 minutter siden: Cabelas 1 - hvis du tænker på Britt, har du skudt helt forbi. Tror jeg heller ikke Redigeret 6. Juli, 2018 af Denglade 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TYR1975 32 Skrevet 10. Juli, 2018 Det er det helt sikkert ikke de arbejder/køre jo sammen. Hari sidste uge mødt ida Hmmmm hun kan noget specielt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonX 161 Skrevet 10. Juli, 2018 Jeg har ingen idé om hvem staklerne er - men Ida, jeg er nysgerrig på, om hun direkte har haft held til at genere dine kunder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 454 Skrevet 10. Juli, 2018 Jeg tror godt jeg ved hvem det er, og hvis jeg har ret, så er hun rigtig tit i Støvring. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonX 161 Skrevet 10. Juli, 2018 Allan37 skrev, for 1 time siden: Jeg tror godt jeg ved hvem det er, og hvis jeg har ret, så er hun rigtig tit i Støvring. Der er mange som rigtig tit er i Støvring 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5253 Skrevet 11. Juli, 2018 TYR1975 skrev, for 22 timer siden: Det er det helt sikkert ikke de arbejder/køre jo sammen. Hari sidste uge mødt ida Hmmmm hun kan noget specielt Jeg takker og fornøjelse var helt på min side Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg