Hop til indhold

Recommended Posts

YourLady.urlHar lige besøgt Veronica der er i Odense for tiden,, holda lige op en lækker dame det er hende på billederne ingen tvivl om det ! ( var temmelig skeptisk ) blev modtaget i den sorte kjole med et kindkys og et dejligt varmt kram af en pige helt nede på jorden og naturlig der blev aftalte en halv time med bj uden (det skulle vise sig som en bedste ide jeg meget længe havde fået) mig forventnings fuld i et hurtigt bad ,,, jeg kunde skuda ikke vente hun er super flot og det viste sig også meget fræk,,, meget høj pige og skikken en flot krop og de frækkeste øjne lidt tynd pige med det flotteste bryster ( nok størrelse  d d ) der har fået lidt hjælp sider rigtig flot på hende og i min verden er hun super dejlig, jo så starter hun med en lille omklædning til det frækkeste lingeri lige for an mig,, så var jeg SÅ klar og lige ved at springe i luften et langt blob dejligt vådt og de frækkest øjne var ved at æde mig råt ,,, vil du slikke mig opfordrede hun mig til!  om jeg vil jjjaaa da for pokker hun nød det længe en smuk pussy stram og lille nnøøjj jeg var tændt ,,, min tur på med frakken kæft en ridetur længe længe  det er hun go til jeg kunne holde i moske i 4 min tror jeg så sprang jeg i fugten fuldstændig færdig og tilfreds, sikken en vidunderlig og dejlig pige, de bedste anbefalinger fra mig og gentagelse er uundgåelig !  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor blev hun så lige af,,,nogle der ved noget ! Er det mon den hårde danske sommer eller mangel på kunder i denne ferie tid

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MC5tooge

Ligner meget hende jeg var sammen med i 3 timer i Amsterdam... havde overvejet hende selv faktisk (mørke piger med lange ben er lige min ting) men gik ud fra at billederne var nok lidt pyntet på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej mc5tooge Amsterdam det er lige i overkanten at opsøge hinde der, jeg oplevede at billedet og Veronica var helt overens og super sex hun leverede syntes jeg,,, 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MC5tooge skrev, for 23 timer siden:

Ligner meget hende jeg var sammen med i 3 timer i Amsterdam... havde overvejet hende selv faktisk (mørke piger med lange ben er lige min ting) men gik ud fra at billederne var nok lidt pyntet på.

Hvordan laver man en aftale med en gp i Amsterdam i tre timer? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MC5tooge

Rolig, det var ikke hende... det var bare udtryk for at jeg synes hun er fantastisk smuk hvis billederne er ægte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan som tidligere beskrevet lady,en er super flot og hendes fotos er retvisende ,,, nye og det er hende du møder så komme Victoria igen så,,,,uha uha 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sentinel skrev, for 21 timer siden:

Hvordan laver man en aftale med en gp i Amsterdam i tre timer? :) 

På samme måde som man laver en aftale med en i Danmark. Hæver penge til aftale antal timer, giver hende pengene og knalder løs i tre timer... Vel ikke så svært.... Altså at lave aftalen - at knalde i tre timer er måske det sværeste... :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...