Hop til indhold
exostar

Monika i Odense

Recommended Posts

Jeg har besøgt hende,  har været på stedet før. Fint sted og sød pige.

Billederne er af hende, med de vanlige forskøndelser. Men rigtigt sød pige, dejligt indlevende, føltes som om hun nød det.

 Lidt forsigtigt blow, men ellers upåklageligt.:) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så må jeg hellere give mit besyv med. Selve stedet ligger fint med parkering næsten ved døren. Lille diskret rækkehus som beskrevet i annoncen. 

Ankommer til stedet som forrige kunde forlader stedet så ja. 

Men ja ellers en super sød og dejlig pige og billederne er ægte nok omend man nok har været lidt kreativ med undertøjet for at få brysterne til at virke større på billedet. Men udover det havde hun nogle dejlige naturlige bryster og tilbød mig et bad som noget af det første. 

Havde dog forventet en GFE oplevelse grundet teksten, men fransk var MED gummi trods andet var nævnt i teksten. Spurgte til kys og gik kun nogle få lemfældige tantekys. Så det tog lidt af glæden. 

Men fik noget ok sex og bj og sluttede af med massage. 

Men ellers meget sød pige og kunne godt finde på at besøge hende igen. Men så blev der udpenslet hvad jeg gerne ville have. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt den søde pige idag, og kan stort set bekræfte hvad andre skriver. Sød og køn pige, lidt fyldig skikkelse, og bryster som, som andre også skriver, er photoshoppet større og mere velsiddende, men fremtræder netop naturlig og sød,.

Hun er imødekommende og vil gerne gøre det godt for en, men trods udtrykkelig forespørgsel om superfransk, og bekræftelse på at hun giver dette, forsøgte hun at sutte gummi på . Accepterede dog at det ikke var aftalt. Startede meget forsigtigt, men accepterede af sig selv at tage den rigtigt i munden.

Bliver mærkbart ukomfortabel når fingrene rører fissen, men slapper af når man bekræfter at man har forstået at de ikke må komme indenfor. Ligeså med det franske, hun slapper af nå man siger at man nok skal sige til når sprøjteriet nærmer sig.

Karakterer? tja lidt svært. Hun er jo en sammensat størrelse, men har absolut appel.

Sandsynlighed for genbesøg er stor hvis muligheden er der, men i praksis bliver jeg jo nok grebet af tanken af at se en anden dejlig, nøgen pige når den tid kommer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...