Hop til indhold

Recommended Posts

Mener du udover at berette at de bruger billeder fra nettet, og endda har været for dovne til at få fjernet vandmærkerne/linksne helt? 

Bare det at et sted ret åbenlyst bruger billeder fra nettet er nok til at jeg vil holde mig væk … 

Del dette indlæg


Link til indlæg

https://annoncelight.dk/showad/254617

Ny link. - og nu ligner foto hvad du møder.
Det er faktisk en par dejlige piger - nu har jeg kun prøvet den ene af dem og det var super godt.
Vi hyggede rigtig og havde god kemi, hun siger hun kom 2 gange, ihvertfald var jeg ikke i tvivl om den ene..
hun blev dejlig våd og kåd.... Hun har et par dejlige bryster som elsker at blive slikket blidt, det tænder hende vildt.

Håber snart de rammer "Vejle" pris på en tus for en time.......
De forlanger en del mere, men ved kendskab og kemi tror jeg det kan lade sig gøre.

De holder til i et hus på gl. vejlevej 30 i Grindsted .

Der er indgang fra siden af huset, vel nok kun let diskret...., men ok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Genboen
ThaiLover4Ever skrev, for 1 time siden:

https://annoncelight.dk/showad/254617

Ny link. - og nu ligner foto hvad du møder.
Det er faktisk en par dejlige piger - nu har jeg kun prøvet den ene af dem og det var super godt.
Vi hyggede rigtig og havde god kemi, hun siger hun kom 2 gange, ihvertfald var jeg ikke i tvivl om den ene..
hun blev dejlig våd og kåd.... Hun har et par dejlige bryster som elsker at blive slikket blidt, det tænder hende vildt.

Håber snart de rammer "Vejle" pris på en tus for en time.......
De forlanger en del mere, men ved kendskab og kemi tror jeg det kan lade sig gøre.

De holder til i et hus på gl. vejlevej 30 i Grindsted .

Der er indgang fra siden af huset, vel nok kun let diskret...., men ok.

Lyder til du har haft en god oplevelse ThaiLover : ))

Hvor gamle vil du vurdere pigerne til at være?

På forhånd tak for dit svar!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Genboen 

Hende som jeg fik en dejlig oplevelse med sagde 32 år............så det er vel deromkring - du ved normalt måske + lidt.
Umiddelbart vil jeg vurdere at hun har fortalt mig korret. Vi havde nemlig meget god kemi omkring alt ved vi lavede.
Og så snart der er lidt "gryn"  tilovers, så skal vi ses igen.
Den anden pige vil jeg vurdere til samme alder. Tror også hun er dejlig.
Pigerne er ikke "model" look, men bestemt smukke.
Hverken tynde eller buttede -  men helt normale dejlige thaipiger.
Vi havde en rigtig omgang hygge med mange touch osv. - så jeg ved ikke om de kan lide det hurtige tempo sex, med
fuld knald på i lang tid............ (Det kan jeg slet ikke holde til når der er spænding og kemi, så jeg må bede hende stoppe en gang imellem.......)

Fik at vide at de kommer fra Silkeborg og har planer om at blive i Grindsted, hvis vi "brødre" kan føde dem........ ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...