Manfredo 157 Skrevet 3. Juli, 2018 Inspireret af en tråd omtalende en "pige i starten af fyrrerne": Hvornår går man glædespige til glædesdame? Er det noget med alderen? Kun? Eller spiller andre ting også ind? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 3. Juli, 2018 (edited) Haha, jeg tror, at "pige" er en branchebetegnelse, der ikke har så meget med alder at gøre. Jeg kom nemlig engang i bedste Freddy Fræk-stil til at kalde en yngre glædespige for "en dejlig dame". Det protesterede hun over, "for de var jo piger" – uanset alder, kunne jeg forstå. Redigeret 3. Juli, 2018 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 3. Juli, 2018 Manfredo skrev, for 51 minutter siden: Inspireret af en tråd omtalende en "pige i starten af fyrrerne": Hvornår går man glædespige til glædesdame? Er det noget med alderen? Kun? Eller spiller andre ting også ind? Gpérne omtaler sig typisk som pige eller kvinde. Dame sender nok nogle signaler som de næppe identificere sig med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg