Hop til indhold

Recommended Posts

Er lige kommet tilbage til Århus efter et besøg hos fantastiske Mia :)

havde læst mange gode anmeldelser af hende fra da hun var i Holme, så da hun dukkede op igen, denne gang desværre i Odense var det i bilen og afsted :)

virkelig En dejlig pige, naturlig smuk og fantastisk krop :) da jeg ankom til lejligheden i gården som var ret diskret, Kom hun ud i en T-shirt og gstring og sagde hej, hun var 5 min forinden lige ankommet i lejligheden fra Polen, så hun vidste ikke rigtigt hvor noget var i lejliheden.. 

vi aftalte 45 min. Og så gik vi i bad sammen.. fik det mest fantastiske blowjob og hun tog det hele  og nærmest gaggede imens jeg gav hende finger, vi endte i en 69 hvor hun fortsat tog det hele og så red hun mig færdig. Vi drak en kop kaffe, og inspicerede lejligheden og så lagde vi os hen og snakkede og nussede.. 

 

Min store anbefaling går til Mia, virkelig en dejlig pige jeg glæder mig til at besøge igen. Næste gang bliver i Holme når hun vender tilbage hvilket hun snart gør 

 

 

mvh. Køkkenchefen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun kan noget hende der fornemmer jeg ;) 

god behandling og deraf anmeldelser betaler sig :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

besøgte hende i går i Odense og hun er bare dejlig lige som jeg godt kan lide dem fræk og med et glimt i øjet kan klart anbefales

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde ellers en aftale med hende, men fik æren af en influenza, onsdag nat, så måtte melde afbud torsdag, til aftalen fredag form.. Hun virker skide sød på SMS, så er virkelig ærgelig over at jeg måtte melde afbud. Skrev så at jeg håbede på at være frisk til mandag, men der er hun så allerede i Århus.

øv øv øv, må håbe hun kommer tilbage en anden gang, og fuck influenza

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej drenge

Har netop været på besøg hos Mia. https://annoncelight.dk/showad/249005

Hun er, som mange andre siger, en virkelig dejlig pige. 

Nem at lave aftale med, og når man møder hende har hun et sprudlende humør og man kan nemt snakke og lave sjov med hende :)

Dejlig sex, perfekt blow job hvor hun går helt dybt og lækker sex hvor hun er med på lidt af hvert. 

Der er kun en ting af sige, perfekt oplevelse og klar anbefaling :) Bare kom afsted drenge ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Visited Mia star on her last day in Odense yesterday, it was a great experience.
She is simply a fantastic girl: beautiful body and face, super friendly and always smiling.
She gives the best blowjob ever, inclusive incredible deepthroat. She truly is a "deepthroat queen"! :)
Mia is sweet and super naughty at the same time <_<  this I can really like.
Place is discreet and clean, which is a big plus for me.

Girl 10/10
Price 10/10
The place 9/10
Visit again: absolutely!

Del dette indlæg


Link til indlæg
tonyspark skrev, den 9.07.2018 at 23:21:

Odwiedziłem wczorajszą gwiazdę Mii w jej ostatnim dniu w Odense, było to wspaniałe doświadczenie.
Jest po prostu fantastyczną dziewczyną: piękne ciało i twarz, super przyjazny i zawsze uśmiechnięty.
Ona daje najlepszy blowjob kiedykolwiek, w tym niesamowite deepthroat. Ona naprawdę jest głęboko krnąbrną królową! :)
Mia jest słodka i super niegrzeczna w tym samym czasie, <_ <  co mogę naprawdę lubić.
Miejsce jest dyskretne i czyste, co jest dużym plusem dla mnie.

Dziewczyna 10/10
Cena 10/10
Miejsce 9/10
Odwiedź ponownie: absolutnie!

25-29.09 ODENSE / 4 dags! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så gik turen forbi mia.

jeg har her på det sidste haft lidt dårlige oplevelser / blevet skuffet så jeg har haft kigget lidt efter nogle anmeldere for at være sikker på jeg fik en god oplevelse igen og komme op på hesten igen. 

så jeg tog “chancen” med mia fik skrevet til hende og aftalt 30 min.

Hun svare næsten med det samme at det er super jeg skal bare ringe når jeg er ved døren. 

Jeg ankommer 10 min før sidder i bilen og slappet af og nyder stilheden før jeg går ud ringer hende op og en sød pige tager tlf og siger hej. Hun åbner døren jeg går ind. Da jeg kommer ind i opgangen står der en dør åben som jeg går hen til, men ligger hurtige mærke til der står en familie og jeg skynder mig at gå videre op af, ud af min øjenkroge ligger jeg mærke til at døren over for er åben og der står en lille fin sag i noget sexet undertøj.

efter lidt går jeg ned til hende igen hun åbner og der står mia så. Wauw flot flot pige, hun smiler og siger så de der stod på den anden side så hende og hun griner med det samme og vi laver lidt sjov med det ind i lejligheden som ser fin og lækker ud. Jeg betaler hende og vi står og nusser lidt og efter lidt ligger vi os nede i sengen, jeg får mærket på hendes vare som er dejlige. Jeg starter med at slikke hende og kan mærke hun er der og nyder at blive slikket. Jeg slikker det bedste jeg har lært og hun bliver tændt så siger hun det er hendes tur vi bytter stilling og hun tager jernrøret i munden og sutter der ud af ddt kan hun godt finde ud af, god omgang og med dp og fint vådt bj. Hun stopper efter lidt tid og spørg om vi skal have sex, jeg tænker Nah hun skal sku arbejde lidt mere for det så hun måtte ned og arbejde vidre på det bj.

hun smider gummi på røret og sætter sig op for at ride som hun nu gør okay, vil sige ikke den bedste tur jeg har haft, men det var okay. Jeg tager over og gør arbejdede i stedet for og hun virker til at nyde turen. 

Jeg sætter hende af ligger hende ned i en god omgang misonær jeg sætter mig på hug tager hendes ben op og køre stille og roligt der ud af. 

Hun havde lidt svært ved at tag den helt hårdt så jeg læste hurtigt hendes ansigt udtrykt og var blid.

om på siden med hende hvor det så gik lidt for stærkt efter lidt tid jeg blev nød til at komme ville ellers gerne have haft hende i doggy så jeg rigtig kunne nyde hendes flotte numse.

der var lidt tid tilbage hvor vi snakket og pjattet.

så spørg jeg lidt ind til hendes billeder om de er lidt fake og det siger hun ja til. Jeg vil sige hun lignere næsten på en prik hun har bare ikke den c-d skål. Mere a lille b. 

 

Men mia skal man ikke snyde sig selv for. Hun er super dejlig nede på jorden let at snakke med og sexen er fantastisk.

så alt i alt super oplevelse, sidder nu og tænker på at finde tid inden hun smutter igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernrør skrev, 1 time siden:

Potem spacer minął milę.

Niedawno miałem złe doświadczenia / byłem rozczarowany, więc po kilku recenzentach przyjrzałem się temu, aby ponownie uzyskać dobre wrażenia i znowu wstać z konia. 

więc wziąłem "szansę" z Maryją napisaną do niej i zgodziłem się na 30 minut.

Ona prawie odpowiada, że to super, muszę zadzwonić, kiedy jestem przy drzwiach. 

Przybywam 10 minut przed siedzenie w samochodzie i zrelaksowany i ciesząc się ciszy, zanim wyjdę ją wzywając i urocza dziewczyna bierze telefon i mówi cześć. Otwiera drzwi, do których wchodzę. Kiedy wchodzę na korytarz, drzwi są otwarte, ale idę do nich, ale to szybki znak, żeby powiedzieć rodzinie, a ja pospiesznie się ruszam, z moich rzęs Zauważam, że drzwi są otwarte i jest mała, ładna walizka w jakiejś seksownej bieliźnie.

Po jakimś czasie znów się do niej zbliżam, ona się otwiera i jest wiele kłopotów. Ładna dziewczyna, uśmiecha się i mówi, że stali po drugiej stronie, a ona śmiała się od razu, a my bawiliśmy się z nią w apartamencie, który wygląda ładnie i smakowicie. Płacę ją, a my stoimy trochę, a po chwili kładziemy się do łóżka, mam markę na jej przedmiot, który jest piękny. Zaczynam ją liżać i czuję, że ona tam jest i cieszy się polizaniem. Lizam najlepsze, czego się nauczyłam, a ona się włącza, więc mówi, że to jej kolej, zmieniamy pozycję i ona bierze żelazną rurkę w usta i wysysa z dnia, w którym może znaleźć szczęście i dp i miłą mokrą pszczołę. Ona zatrzymuje się po chwili pytając, czy chcemy seksu, myślę, że ona musi pracować trochę więcej, więc musiała zejść i pracować, aby to zobaczyć.

ona rzuca gumę na rurkę i wstaje, żeby jeździć, tak jak teraz, nie powie najlepiej, jaką miałem wycieczkę, ale to było w porządku. Przejmuję i pracuję zamiast tego i ona wydaje się cieszyć podróżą. 

Odsunąłem ją na chwilę, żeby się położyć, podniosę jej nogę i po cichu odejdę. 

Była trochę trudna, żeby ją mocno znieść, więc szybko odczytałam jej twarz i byłam delikatna.

Po jej stronie, gdzie poszło trochę za dużo po jakimś czasie musiałem przyjść, w przeciwnym razie chciałbym ją mieć w psiaku, abym mógł naprawdę cieszyć się jej wielkim odrętwieniem.

Pozostało nam trochę czasu, w którym rozmawialiśmy i śmialiśmy się.

potem pytam trochę o jej zdjęcia, jeśli są trochę fałszywe, a ona mówi "tak". Powiedziałbym, że wygląda prawie jak kropka, po prostu nie ma tej miski na cd. Więcej trochę b. 

 

Ale nie powinieneś się oszukiwać. Jest cudowna na ziemi, z którą łatwo rozmawiać, a seks jest niesamowity.

więc wszystko w sumie, wspaniałe doświadczenie, teraz siedzące i myślące o znalezieniu czasu, zanim znów się poślizgnie

:) thx 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været forbi Mia i dag. Det er ikke hende på billederne, slet ikke. Hun er dog en køn lille smilende pige, så blev ikke skuffet. 

Dejligt blow hvor hele prikken forsvandt i hendes mund, lækkert. Så sex i forskellige stillinger, hvor Mia også virker til at nyde det, og der er ingen tvivl om at hun vil gøre det så godt som muligt for kunden. Hun vil gerne have fingre i fissen, og opfordrer mig til det mange gange. 

Virkelig godkendt og især blowjob var super lækkert

I morgen er hendes sidste dag, og hun kommer igen i november, så skal jeg forbi igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 34 minutter siden:

Jeg har været forbi Mia i dag. Det er ikke hende på billederne, slet ikke. Hun er dog en køn lille smilende pige, så blev ikke skuffet. 

Dejligt blow hvor hele prikken forsvandt i hendes mund, lækkert. Så sex i forskellige stillinger, hvor Mia også virker til at nyde det, og der er ingen tvivl om at hun vil gøre det så godt som muligt for kunden. Hun vil gerne have fingre i fissen, og opfordrer mig til det mange gange. 

Virkelig godkendt og især blowjob var super lækkert

I morgen er hendes sidste dag, og hun kommer igen i november, så skal jeg forbi igen

"køn lille smilende pige". Lille skriver du, hvor  høj er hun tror du? Ægte bryster? Mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time napisał, 1 godzinę temu:

Byłem dzisiaj obok Mii. Nie chcesz iść na zdjęciach, wcale. Jest jednak bardzo mała, uśmiechniętą dziewczyną, więc nie rozczarowaliśmy się. 

Piękna cios, w której cała kropka zniknęła w jej ustach, pyszna. W tym miejscu możesz również dowiedzieć się więcej o tym, co ma wspólnego z klientem. Chciałbym rzucić palec i zaprosić się do siebie. 

Naprawdę podpisone, a swarming loda była super pyszna

Jutro jest jej jej ostatnim dniem, a ona wróci w listopadzie, więc znów pojadę

<3: X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...