Bbullersen 486 Skrevet 3. Juli, 2018 Sommeren er over os, trafikken i København er nærmest ikke-eksisterende og folk er sikkert bare på stranden i stedet for hos gp'er og skrive anmeldelser. Så det er agurketid http://www.dansmovies.com/galleries/mary-and-scarlet-multi-cucumber-112561.html BB 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 3. Juli, 2018 Eller også er det bare VM-tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. Juli, 2018 Butch skrev, for 1 minut siden: Hvordan kan det lade sig gøre? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vendelbo773 Skrevet 4. Juli, 2018 Ratata skrev, for 1 time siden: Utroligt hvad "skole-agurker" kan bruges til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pik sprøjt Skrevet 4. Juli, 2018 Vendelbo773 skrev, Lige nu: Utroligt hvad "skole-agurker" kan bruges til? Og de kan alligevel spises bagefter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vendelbo773 Skrevet 4. Juli, 2018 Pik sprøjt skrev, Lige nu: Og de kan alligevel spises bagefter. Ja da. Og de smager jo nok også bedre nu, hvor De er blevet imprægneret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 5. Juli, 2018 Borende X skrev, for 8 timer siden: Hvordan kan det lade sig gøre? Aner det ikke, men jeg kan godt love dig for at jeg ikke skal nyde noget med hende dér 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 5. Juli, 2018 Vendelbo773 skrev, for 6 timer siden: Ja da. Og de smager jo nok også bedre nu, hvor De er blevet imprægneret Syltede agurker? "Hvae, skal du have en pik Lis"..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 5. Juli, 2018 Butch skrev, for 2 timer siden: Aner det ikke, men jeg kan godt love dig for at jeg ikke skal nyde noget med hende dér Næ, hun må have en kniv siddende deroppe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 5. Juli, 2018 (edited) Borende X skrev, for 7 minutter siden: Næ, hun må have en kniv siddende deroppe Ein(e) Fleischwolf(wölfin) Redigeret 5. Juli, 2018 af Butch Grammatikken haltede lidt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TordenSkjold 362 Skrevet 5. Juli, 2018 Borende X skrev, for 9 timer siden: Næ, hun må have en kniv siddende deroppe Hørte engang en historie om bordeller i en krigszone (Vietnam?) hvor damerne puttede et barberblad op i skeden inden besøg af en soldat. AV, AV. Skjold. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg