Hop til indhold
Guest fickenstein

Engelsburg_Linda

Recommended Posts

Bare klø på, Fick, dine beretninger er altid læseværdige.

Hilsen

von Bumsenfreude

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har somsagt besøgt Linda hos Engelsburg,hun er den eneste af de piger som er hos Engelsburg i denne uge,som jeg ikke havde besøgt tidligere,hun har holdt 3 års pause fra Engelsburg og ud fra de kommentare der af og til har været i gæstebogen har hun været en savnet pige.

Linda http://www.engelsburg-fl.de/ er på Glücksburgerstrasse 64,ring på ved adler i denne og næste uge.Jeg ringer på klokken og venter spændt,heldigvis hører jeg summeren med det samme og bliver lukket ind,hun åbner døren i en kort mørkeblå kjole,kort jetblack frisure og diskret make-up,hun er ikke den superbabe,jeg havde forestillet mig,selv om hun ser velholdt ud,kan man godt se at hun ikke er 33 år,men nok snarre omkring de 42-48 år.Hun byder mig venligt indenfor og vi ordner det finansielle-70 euro for en halv time med fransknatur,jeg bliver budt på et glas cola og et bad.

Efter badet går hun selv på badeværelset og kommer frisk tilbage stadigvæk iført den blå kjole,hun sætter sig ned på hug og begynder at give mig et blow,imens kører hun hendes hånd omkring på min brystkasse og niver mig også lidt -op på sengen hvor jeg lægger mig på ryggen,hun placere sig så mellem mine ben og fortsætter med at sutte,hendes sutteteknik kan godt minde om Jessicas,bare i et mere roligt tempo,efter det franske går vi over til en ridetur,jeg beder hende om at give den alt hvad hun kan,hun rider udemærket,dog slet ikke på Julias niveu.Derefter lidt fisseslik,hun reagere med stønnen og prøver at slippe væk,jeg er nød til at holde hendes hænder lidt fast for at slikke videre.Efter lidt missionær vil hun fortsætte i doggy,hun positionere sig rigtig frækt med røven og strækker armene ud,jeg straffer hende hårdt og smækker hende også lidt på måsen,som jeg havde fået lov til-god doggy,hun er usædvanlig stram,en af de mest stramme fisser jeg har prøvet.

Efter al den sex jeg havde fået om morgenen,skulle der virkelig noget til før jeg kom,det sker ved at jeg stiller mig langs sengen,hvorefter hun begynder at tungekysse vildt og dejligt i et par min.,samtidig bmed at hun spiller min pik af,endelig kommer jeg og sprøjter ud over et håndklæde,hun ville ikke sprøjtes på brysterne.

Linda er en velholdt milf,med en venlig og rolig væremåde.Hun ser meget tændt ud ,både når hun sutter og når hun knalder,en rigtig god oplevelse,hun er dog ikke så vild i sengen som Julia eller Jessica.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt Linda.

Som beskrevet passer alderen ikke: men billederne stemmer med virkeligheden.

Linda er en meget flot dame.

Hun gav en meget god og kærlig behandling, en af de bedste GFE. oplevelser jeg har haft.

Sjældent har jeg oplevet en kvinde der reagerede så meget på at blive slikket, hun bliver tydeligvis påvirket.

Hun havde også meget god tid, jeg fik betydeligt mere end den halve time jeg betalte for.

Gentagelsesfaktor 200%

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt at høre, at Linda stadigvæk kan anbefales. Hun var et hit i Flensborg i "gamle dage"; men det var før Jessica, Vivian, Julia o.a. kom til byen. Oven i købet lader det til, at hun har lært at kysse. Det var det eneste minus, som jeg kan huske. Håber, hun kommer igen i august, så jeg kan få opfrisket minderne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

OK nu er jeg seriøst blevet interesseret i Linda, men beskriv venligst hendes ansigt. :)

Hvis hun er oppe i klassen med Viv og Jes, samt kysser så skal hun da besøges. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Strålende, Madsen.

Du har over tid vist dig som en vederhæftig anmelder, og hvis du finder frem til at sige god for Linda, bør "sluserne" være åbne.

Desværre er jeg selv alt for stationær her på "Djævleøen". Suk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...