Hop til indhold

Hvad er det værste, der ville ske.

Featured Replies

Skrevet

Hvad er det værste der ville ske hvis på kontaktede en fake bruger, så her inde, at nogen sagde, at østbander benytter sig af announcelight og jeg har sat og speglerede om, hvordan eller hvad ville ske, hvis du var uheldig nok og komme i kontakt med en faker?.. Røvet eller hvad?..

Skrevet
  • Author

Sorry for min crappy dansk retskriving, dansk er ikke mit modersprog.

Skrevet
Whathafux skrev, for 31 minutter siden:

Hvad er det værste der ville ske hvis på kontaktede en fake bruger, så her inde, at nogen sagde, at østbander benytter sig af announcelight og jeg har sat og speglerede om, hvordan eller hvad ville ske, hvis du var uheldig nok og komme i kontakt med en faker?.. Røvet eller hvad?..

Med falske profiler så menes der mere profiler med falske billeder eller som bare er ude på at logge din mailadresse ud af dig så den kan blive solgt videre. Selvfølgelig skal man være forsigtig og ikke lade sig forblænde men selvfølgelig heller ikke gå hen og blive paranoid ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.