Hop til indhold
djack

Sweet Katrynaaa 2000 - Så fantastisk sød

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/253428

Jeg besøgte hende i går i en time. Hun er en smuk pige. Både krop og ansigt er ikke til at stå for. Jeg har aldrig i mit liv oplevet så godt et blowjob og jeg har prøvet en del. Vi grinte en del og snakkede sammen. Hun er rigtig hyggelig at snakke med selvom hendes Engelske ikke er perfekt. Katryna giver også en super god massage, så god at det er godt at hun holder øje med om man falder i søvn i ren afslappelse.

Stedet er super til besøg, meget diskret.

Pas rigtig godt på hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
djack skrev, for 16 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/253428

Jeg besøgte hende i går i en time. Hun er en smuk pige. Både krop og ansigt er ikke til at stå for. Jeg har aldrig i mit liv oplevet så godt et blowjob og jeg har prøvet en del. Vi grinte en del og snakkede sammen. Hun er rigtig hyggelig at snakke med selvom hendes Engelske ikke er perfekt. Katryna giver også en super god massage, så god at det er godt at hun holder øje med om man falder i søvn i ren afslappelse.

Stedet er super til besøg, meget diskret.

Pas rigtig godt på hende.

Ja så er det da også betalt med de priser. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lacroix
Malk skrev, for 43 minutter siden:

Ja så er det da også betalt med de priser. 

Sådan er det jo - det er dyrere at tage på restaurant end McDonald's etc.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Oliver95

Jeg kunne godt have lyst til at prøve hende, når hun kommer tilbage til august.

Hendes alder er tiltalende og at hun giver  neutral blow, men har efterhånden forstået at det også kan være farlig og der er  smittefare. Hvor farlig er det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Oliver95 skrev, den 7/7/2018 at 15:10:

Hvor farlig er det?

Du har stillet det spørgsmål i begge anmeldelsestråde om denne gp. Søg i Generel debat, hvor dette emne er drøftet til (for-)hudløshed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 3 minutter siden:

Overpriced, hvis man spørger mig. 

Vil du uddybe, da jeg er lige ved at springe på ...?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gammel rotte skrev, Lige nu:

Syntes bare at 1.500 for 30 minutter er for meget. 

Arh, du er da for gammel til at falde i den fælde at diskutere prisen på noget du ikke har prøvet. Jeg har mødt Sweet Alex, og hendes pris står mål med kvaliteten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 27 minutter siden:

Arh, du er da for gammel til at falde i den fælde at diskutere prisen på noget du ikke har prøvet. Jeg har mødt Sweet Alex, og hendes pris står mål med kvaliteten.

Og du er da for gammel til først at skrive: 

Gammel rotte skrev, for 31 minutter siden:
  Bebop skrev, for 33 minutter siden:

Vil du uddybe, da jeg er lige ved at springe på ...?

Og derefter:

Bebop skrev, for 27 minutter siden:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 8 minutter siden:

Og du er da for gammel til først at skrive: 

Og derefter:

? Jeg troede du havde viden, og ikke bare en abstrakt holdning til prisen - derfor spurgte jeg efter uddybing. Jeg er lige ved at springe på Katryna, jeg har tidligere mødt Alex, som kører med helt samme koncept og pris.

De der indholdstomme meninger om priser opfatter jeg mest som støj, og synspunktet var allerede luftet, så du kunne måske bare have liket det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Axl Rose
Gammel rotte skrev, for 10 timer siden:

Syntes bare at 1.500 for 30 minutter er for meget. 

Det er det også - vælg derfor en time til 2.000kr. Prisen er netop sat sådan fordi pigen reelt ikke gider have korte besøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Axl Rose skrev, den 1/8/2018 at 22:41:

Det er det også - vælg derfor en time til 2.000kr. Prisen er netop sat sådan fordi pigen reelt ikke gider have korte besøg.

Helt enig. Mindst en time med denne søde pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Køber altid en time. Gider ikke stresse for om jeg nu når det hele, og syntes det er rart at slutte af med lidt hyggesnak. 

Jeg vil have en totaloplevelse, og føler at der bliver givet længere Line næste gang. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...