Hop til indhold
Guest enriko

Asian BBW Trans Kbh

Recommended Posts

Er netop lige kommet hjem efter et besøg hos hende. 

Hun vejer 80 kg, noget stor mave, lille pik, dejlig stor blød røv Slikker uden, kom i munden på mig, kneppede hende til jeg selv kom. 

Betalte 1000,- for 1 time, var ude af døren efter ca 25 min. 

Om jeg kommer igen? Nej

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest enriko

Hej Lanta !

Takker for din beretning. En tusse for en time lyder umiddelbart godt, men hvis hendes "attitude" er at få det hele overstået så hurtigt som muligt, måske bedst at lade være med tanken. Har selv fortsat min første oplevelse med en shemale til gode. Kan selv lide de buttede, frodige feminine former på en "pige". Alle herinde taler om Nadie som et godt valg til en førstegangsoplevelse, men hun hun har måske en mere drenget figur selv om alle siger hun er rigtigt sød...

 

Redigeret af enriko
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
enriko skrev, for 12 timer siden:

Hej Lanta !

Takker for din beretning. En tusse for en time lyder umiddelbart godt, men hvis hendes "attitude" er at få det hele overstået så hurtigt som muligt, måske bedst at lade være med tanken. Har selv fortsat min første oplevelse med en shemale til gode. Kan selv lide de buttede, frodige feminine former på en "pige". Alle herinde taler om Nadie som et godt valg til en førstegangsoplevelse, men hun hun har måske en mere drenget figur selv om alle siger hun er rigtigt sød...

 

Se Nadies annonce og vurder selv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...