Hop til indhold

Asian BBW Trans Kbh

Featured Replies

Skrevet

Er netop lige kommet hjem efter et besøg hos hende. 

Hun vejer 80 kg, noget stor mave, lille pik, dejlig stor blød røv Slikker uden, kom i munden på mig, kneppede hende til jeg selv kom. 

Betalte 1000,- for 1 time, var ude af døren efter ca 25 min. 

Om jeg kommer igen? Nej

Skrevet

Hej Lanta.

Tak for deling af erfaring. Er det et privat sted, eller klinik?

Skrevet

Hej Lanta !

Takker for din beretning. En tusse for en time lyder umiddelbart godt, men hvis hendes "attitude" er at få det hele overstået så hurtigt som muligt, måske bedst at lade være med tanken. Har selv fortsat min første oplevelse med en shemale til gode. Kan selv lide de buttede, frodige feminine former på en "pige". Alle herinde taler om Nadie som et godt valg til en førstegangsoplevelse, men hun hun har måske en mere drenget figur selv om alle siger hun er rigtigt sød...

Redigeret af enriko
Tilføjelse

Skrevet
enriko skrev, for 12 timer siden:

Hej Lanta !

Takker for din beretning. En tusse for en time lyder umiddelbart godt, men hvis hendes "attitude" er at få det hele overstået så hurtigt som muligt, måske bedst at lade være med tanken. Har selv fortsat min første oplevelse med en shemale til gode. Kan selv lide de buttede, frodige feminine former på en "pige". Alle herinde taler om Nadie som et godt valg til en førstegangsoplevelse, men hun hun har måske en mere drenget figur selv om alle siger hun er rigtigt sød...

Se Nadies annonce og vurder selv

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.