Hop til indhold

Recommended Posts

besøgte Nemtøs idag i odense 

det var et besøg jeg aldrig vil glemme fræk kvinde og meget våd 

startede i badet med våde tungekys hun på knæ i badet og gakkede min pik så gik turen ind i sengen og hun fik et par fingre op og hun fik et par orgasmer er jeg sikker på  (smil.) lagenet var drivvådt jeg fik blowjob med øjen kontakt og kom i munden på hende havde en stor ladning som hun uden besvær slugte ikke en dråbe gik til spilde 

lidt snak hun fik den på højkant igen og jeg sprøjtede ud over hendes ansigt 

sjældent har jeg mødt så dejlig og venligt menneske 

hun ville gerne kneppes også men kunne desværre ikke mere 

? Om pris varighed og adresse besvares ikke 

nemtøs hvis du læser dette håber at jeg kan se dig igen

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken

Sjov anmeldelse eftersom det var i sidste uge hun var på Fyn.:-D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Tusind  tak  for  et  super  lækkert  møde  tidligere  på  dagen.  Jeg  håber sengen når  at  tørre.  

Og  ja  du  gav  mig  et  par  lækre  sprøjteorgasmer 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lurepikken du var der måske så tror jeg desværre du kørte forgæves tror du jeg fylder brugte med BS

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
lurepikken skrev, for 4 minutter siden:

Sjov anmeldelse eftersom det var i sidste uge hun var på Fyn.:-D 

Nope,  havde  blot  annoncen  en  enkelt  dag  i sidste  uge  hvor  jeg  søgte  selskab 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Nemtøs lurepikken tror jeg har fået englefisse åbenbart måske han skulle gøre noget ved det i stedet for at lure med pikken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
Hallo-hallo skrev, for 1 minut siden:

Tak Nemtøs lurepikken tror jeg har fået englefisse åbenbart måske han skulle gøre noget ved det i stedet for at lure med pikken

Jamen hun vil ikke mig, så det gir sig selv!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder frækt og lækket men 1000kr for et bj? Det syntrs jeg er dyrt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hallo-hallo skrev, for 20 minutter siden:

Tak Nemtøs lurepikken tror jeg har fået englefisse åbenbart måske han skulle gøre noget ved det i stedet for at lure med pikken

Tal pænt til hinanden! 

Vi gider ikke det personlige fnidder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Elfyr hvis du læser anmeldelsen så tror jeg ikke du finder en pris prøv at lade din mor læse den finder i en pris får du en præmie 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Hallo-hallo skrev, for 36 minutter siden:

Elfyr hvis du læser anmeldelsen så tror jeg ikke du finder en pris prøv at lade din mor læse den finder i en pris får du en præmie 

Yep, fandt prisen....fedterøvs prisen, hvad er præmien ???  hold nu mor ude af præmien

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er flot at man fortsætter et sprog med slet skjulte hilsner til andre brugere herinde, efter at man er blevet bedt om at tale pænt til hinanden her i tråden! 

Vi låser og @Hallo-hallo og @Røvslikker får en hilsen, så de forhåbentlig fremadrettet vælger en anden fremgangsmåde. 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...