Hop til indhold
Zorba

Randers/Hadsten Latina

Recommended Posts

Jeg har også overvejet hende. Men er selv lidt skeptisk straks billederne ser for gode ud. Men håber da at nogen kan sige god for hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skovfogeden skrev, den 4/7/2018 at 21:49:

Altså der står at hendes bryster er store og ægte.

Tænker ikke at billederne viser nogle store bryster.

Ja, dén undrede jeg mig også lidt over...!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Been there, done that.

det er ikke pigen på billederne, men en smuk columbianer på 26 år med lidt mere til gården og gaden.

God indlevelse, kan lide at blive slikket.

Dejlig oplevelse, som jeg såmænd gerne ville gentage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigen på billederne er ægte nok, jeg har været sammen med hende. Hun er i særdeleshed smuk. Det var forrige gang hun var i Hadsten for omtrent et år siden.

Hun er smuk og ungdommelig men også lidt kedelig at bolle med da hun bestemt ikke er den mest aktive. 

Jeg husker hende som værende ganske stram og våd, god kombi. Hendes bryster var små og fine ligesom dem på billedet.

Til dem som har oplevet en anden pige, vil jeg sige, at jeg har oplevet det samme flere gange i Hadsten, hvor der har været et vist overlap mellem annoncen og udskiftningen af piger, så det har været en helt anden pige end annonceret, der åbnede døren . Desværre er der også profiler med falske billeder derude en gang imellem. Personligt vil jeg hellere se svesken end at gætte på hvor mange procent/år billedet er fra virkeligheden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...