Hop til indhold

Recommended Posts

nu er der sikkert nogen der siger det er ikke en anmeldelse fordi jeg jo ikke prøvede varen ...

hun stank af cigarretter og var på ingen måde en ung kvinde  - så jeg vendte om eller kom på andre tanker ...

orker simpelthen ikke falske annoncer ... hvis I, thaipigerne som jo gerne vil ha en god anmeldelse herinde læser med  ... så lad da være med at skrive du er ung når du er sidst i 40'erne starten af 50'erne eller skal du indrykke din annonce i ældre sagen ... da vil du stadig være en ung thai kvinde ... :) 555

når man nu har kørt 40 km frem for at få lidt afslapning så er det sgu frusterende ....jeg brækker mig !!!

der er kunder til alle aldre og størrelser osv... osv ... så vær dog ærlig ... hvis jeg vil sælge en Suzuki swift, sætter jeg sgu da heller ikke photos af en Mini cooper ind... VEL ?

(og her var jeg flink ... for både her og mange andre gange .... så prøver I at sælge en skoda Felicia '98 som var det en Lamborghini Aventador 2018)

det her det samme sted ...og kalde hende en ung thai pige er vidst som at sælge elastik i meter mål ....

https://annoncelight.dk/showad/231176

https://annoncelight.dk/showad/232695

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten

Forstår jeg ret, skulle du have mødt annonce 1 hos annonce 2?

Det kunne godt have været et sandsynligt scenarie. Da Salina havde til huse i Prins Christians gade mødte jeg flere unge thai piger der. Det har dog ikke været tilfældet efter hun flyttede til Adelgade. Desværre, held og lykke næste gang.

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75

Respekt for at vende i døren. Det er den bedste måde at demotivere folk til at bruge falske billeder. Træls med den lange forgæves køretur. Håber at du fandt en anden pige i Randers. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt med dit indlæg Thomas, men en skam at du måtte køre forgæves. Hos Salin i Adelgade er Thai mutter er en ældre model på +50 år, men hun plejer at have har en yngre thai pige gående ca. 25 år, der yder ekstraydelser på førstesalen. Jeg har før besøgt den unge et par gange, men hun havde måske ikke været tilstede. Hun ydede en god og stærk massage og ekstraydelserne var ikke noget at skrive om, så du er ikke gået glip af noget. 

Vi burde stå sammen og boycotte de useriøse annoncører med falske oplysninger og falske billeder. Det er pisse irriterende, at flere og flere annoncører gør billeder slørede eller med tegninger over hovedet - man har ingen chance for at genkende eller tjekke kvaliteten inden man tager turen

Mange tak for input Thomas - jeg har fulgt dine skriv herinde og vi går efter de samme unge tøser.

PS. Thai i Randers har været bedre - gid byen lå lidt tættere på CPH, der er udvalget i top.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil gerne høre - selvom du desværre blev snydt og skuffet. 

 

Var hun en pæn ældre dame? 

 

Mvh 

MMB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...