Hop til indhold
TomT

Privat elskerinde/Sugarbabe?

Recommended Posts

Indlæg fra Sugardaddy1 og svar til Vintermanden i en anden tråd om thaimassage og thaipiger i Jylland (Måske fra start at i det forkerte forum?)

Mener indlægget og svaret til ham i aller højeste grad også har interesse i det her forum?

Han skrev følgende

Jeg er ny som bruger her, men har læst med herinde rigtig længe.

Har nu oprettet en profil fordi jeg synes jeg har noget at bidrage med til Vintermanden.

 

Jeg var i samme situation som Vintermanden, og ønskede at finde en jeg kunne ses med privat og fast. Det der med at stå ved indgangen til det lokale bordel - nej tak.

Det som jeg fandt ud af var at lykken var et SD/SB forhold. Jeg har fundet en som jeg så igennem ½ år og nu ser jeg en som jeg har set fast i over 1 år. Fordi man lærer personen at kende så godt over så lang tid, handler det for mig også om andet end sex. Men sex er naturligvis en del af det.

Min erfaring siger mig at hvis man er til de unge piger vil overstående ikke fungere. Langt de fleste unge piger er blot ude efter penge og er bedøvende ligeglad med hvem du er. Bare man er ren og pæn og opfører sig ordenligt. 

Derimod hvis man, som jeg, er til de lidt ældre kvinder 35+ (Dvs. ca. jævnaldrende - jeg er omkring de 40) kan man være heldig at finde en hvor begge partner synes det rart at ses fast.

Om det så lige lykkedes for Vintermanden at finde en som har husket at spise sine vitaminer kan han jo kun håbe på.

Jeg benyttede den nok mest kendte SD side i DK, hvor jeg har været medlem en 4-5 gange. Nu er jeg fra øst for Storebælt, så ved ikke hvor mange der på i det jyske.

Det har aldrig været svært for mig at få svar på mine breve der, da jeg er ret selektiv, skriver personlige breve og fortæller præcis hvad jeg ønsker at opnå ved et evt. møde.

Og nej jeg ligner ikke en million... helt alm. mand som er glad for vand og sæbe,  holder mine aftaler, ærlig og er åben omkring jeg er i et forhold. Det virker!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også forsøgt mig med min helt egen private SB

Fandt den sødeste og dejligste SB gennem SD og fik lavet en rigtig god aftale med hende

Hun var oven i købet en rigtig smuk pige og en super dejlig pige at være sammen med på alle mulige måder

Desværre....viste det sig efter et stykke tid, at jeg måske ikke var den eneste alligevel

Kunne pludselig læse indlæg om besøg og andres meninger om hende her på EG

Gjorde mig faktisk rigtig ked af det, var nok kommet til at holde lidt for meget af hende i tiden vi var sammen?

Prøvede efterfølgende om vi kunne finde en løsning, men det lykkedes desværre aldrig for os

Pointen....finder man sig en fast sød SB, så kan det faktisk gøre en ret ked af det, når det måske går over?

Måske...lidt nemmere.....kun at besøge en sød SB et par gange og så bare videre til den næste? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker man skal være helt klar over at de fleste piger ser flere mænd samtidig. Det er jo ikke et kæresteforhold. Jeg har selv set en fast kvinde og pludselig og helt uden forklaring varsel hørte jeg ikke mere til hende og hun holdt op med at svare. Det gjorde ondt et stykke tid - for på en måde var vi jo blevet tættere end med en klinikpige. Derfor holdt jeg pause fra SD, indtil jeg fandt en ny fast som jeg så ser nu. 

pointen er, at man skal være opmærksom på hvad man går indtil i denne verden med meget "faste" piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, 1 time siden:

Jeg tænker man skal være helt klar over at de fleste piger ser flere mænd samtidig.

Tror jeg også at rigtig mange SB gør i dag, troede jeg desværre bare ikke i mit tilfælde her

Har efterhånden gjort mig nogle erfaringer gennem SD og i mange tilfælde, så handler det til sidst..... kun om prisen....eller om "sugar"

Ikke så meget om kemi, alder, udseende osv. osv......det handler mest og kun om penge

Tænker lidt at i et rigtigt SD/SB forhold, så ser man vel normalt ikke andre, men dyrker og plejer hinanden på bedste vis, ud fra det man har aftalt med hinanden fra start af og slutter forholdet igen, hvis og når det måske ikke fungerer mere for en af parterne, eller for dem begge?

En SB som besøger eller får besøg over længere tid, af flere mænd samtidig, kan vel næppe kaldes for en Sugarbabe?

En SB som har en timepris for sine ydelser, kan vel også næppe kaldes for en Sugarbabe?

Er jeg for sart eller har jeg bare en lille smule ret?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...