Hop til indhold

Recommended Posts

Hej, nu har jeg lige oprettet mig som bruger her, og jeg synes lige jeg vil fortælle jer om min oplevelse hos Suring på Frederiksberg for et stykke tid siden. Jeg gik der regelmæssigt for en 10 år siden, primært hos hendes søster som også arbejdede der dengang, men jeg stoppede da jeg blev gift. Men nu gik mine tanker igen og igen på dejlige Adon, jeg huskede jo at Adon ikke holder sig tilbage for på charmerende vis lægge op til tillægsydelser, så jeg var lidt opsat på af erfare hvordan hun ville gribe det en anden gang, så jeg besluttede mig til at tage derhen.

Jeg dukkede op en lørdag eftermiddag uden at aftale forud. Døren blev åbnet af en anden kvinde, rimelig grim, for at sige det lige ud, men jeg kunne se Adon i baggrunden, så jeg pege på hende og sagde at jeg ville have massage af Adon. Vi blev enige om en behandling, jeg lagde mig på briksen med underbukserne på, jeg ville se hvad der skete hvis jeg ikke inviterede til nogen ting. Den grimme veninde var med, hun masserede benene og Adon krop og arme. Vi sludrede en del under massagen, hun er sjov, men ikke højt niveau. Pludselig, medens jeg ligger på maven, lægger hun sig ned og lægger sin kind til min. Jeg kysser hendes kind. Derefter flirtede vi en masse, sådan rent verbalt.

Senere skulle jeg om på ryggen. Pludselig trækker hun umotiveret mine underbukser væk og kilder lidt på udstyret. Jeg indleder et lynhurtigt gengældelsesangreb, noget for noget, og trækker hendes t--shirt op og vælter det ene bryst ud af bh-en. Et smukt, flot fast, halvstort bryst. Ingen modstand.

Derfra kunne jeg selvfølgelig kærtegne hende hvor jeg ønskede under behandlingen, dog forsøgte jeg ikke nogen upassende steder.

Lidt senere (brystet var tilbage og T-shirten nede igen) gjorde hun noget lignende igen. Jeg syntes fortsat "noget for noget", så jeg stak resolut en hånd ned i hendes joggingbukser bagpå og stak en finger ind mellem ballerne. Der var dejligt fugtigt, enten har hun lige været i bad, eller også den slags fugt som ikke lugter så godt, in any case, sexet. Heller ingen modstand.

Omkring dette tidspunkt gav jeg hende et hint at HJ var OK. Veninden lavede HJ medens jeg i mellemtiden løftede Adon's T-shirt op og tog begge bryster ud af BH'en og kærtegnede dem, både hele brystet og brystvorten. Jeg stak også hånden ned på forsiden af hendes joggingbukser, jeg kunne mærke hendes cirka uge-gamle stubbe, men kunne ikke nå længere ned sådan som hun sad. Men ingen modstand.

Bagefter havde vi lidt hyggelig snak om andre ting. Vi havde indledningsvis slet ikke diskuteret pris, så da jeg skulle gå spurgte jeg om prisen. Den var 600 kr. Det må være rimeligt for en times massage af to piger + HJ og god behandling. Jeg viste format ved ikke spørge om prisen forud og hun viste format ved at kræve en overordentlig rimelig pris efterfølgende.

Hendes massage er ikke så dårlig, hun masserer knoglerne med brug af tommelfingeren, ret så hårdt. Dog foretrækker jeg at blive masseret med brug af albuen, der kan alt andet lige lægges flere kræfter i, men det her er også ok.

Adon er virkelig en dejlig pige. Meget charmerende og meget appetitlig omend til den buttede side. For sin alder på 57 måske den mest appetitlige i byen. Jeg kan kun anbefale.

Link: http://www.surin.dk/

 

Redigeret af Arizona

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som en rigtig fin oplevelse du har haft. Har kigget meget på Surin, og jeg synes at der er noget frækt med hende - og ser ud til at have nogle fine bryster også :)

Har læst før, at det er ikke så diskret i klinikken med tynde vægge? Og som jeg forstår, så kan man ikke købe fx body2body?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der var tidligere gardiner, nu er der kommet vægge, men de går ikke helt op. Men den efterfølgende gang jeg var der, var der en kunde til, og det var ikke lige i nabokabinen, så det går, og det gjorde det i øvrigt også dengang der var gardiner.
Jeg har svært ved at forestille mig Adon lave body to body, hun er ikke sexet på den måde. Hun er sådan mere sjov og ballade-agtig. men hendes massage er seriøs. Jeg kan ikke forestille mig at spørge om det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
viking69 skrev, 1 time siden:

Blev regelmæssig massereret af hendes søster .. æv at hun stoppede :)

 

Hun startede egen butik på Østerbro. Er hun ikke der mere?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...