Hop til indhold
Kvindebeundre

Tantra massage ...hvad er det mere præcist??

Recommended Posts

Hej Alle, 

Jeg ville gerne høre lidt nærmer hvad i/man forbinder med tantra massage, også gerne fra GP'er som tilbyder dette (for at høre hvad i normalt forbinder/gør når i giver tantra massage), i er også velkommen til at pm mig, hvis i ikke ønsker at svare i forum, jeg skal selvfølgelig nok holde det anonymt hvis i svarer pr. pm.

Grunden til spørgsmålet er at, jeg har overvejet at prøve denne massage form, men er ikke helt sikkert på hvad jeg kan forvente, og antager (rigtigt eller forkert), at det variere en del, alt efter hvem der udfører tantra massagen, hvorfor jeg rigtig gerne vil høre fra dem som tilbyder denne massage form hvad de forbinder med tantra.

Ps. har prøvet at google og læse lidt om dette emne, men ville rigtig gerne høre lidt mere om det. 

God weekend til jer alle fra den nysgerrige Kvindebeundre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har prøvet Tantra masser af gange. Her er hvordan Thai'erne giver det. Du lægger dig nøgen på briksen. Hun vasker dig med varm sæbevand og begynder at masserer dig. Hele tiden stræffer hun din stjerne og gør det oftere til du til sidst ikke kan lade være med at skrige af nydelse. Så vender du dig om og så bliver din mandom masseret og du kommer i hånden på hende. Hun masserer dig hele tiden blidt og frækt. 

Det eneste du kan gøre er at ligge og vride dig af den mest intense nydelse du nogensinde kommer til at opleve. Lad mig sige de på denne her måde. De gange jeg har været mest liderlig i mit liv, og hvor jeg var lige ved at kaste mig over en kvinde - var på sådan en briks. 

Held og lykke

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kvindebeundre skrev, for 2 timer siden:

Hej Alle, 

Jeg ville gerne høre lidt nærmer hvad i/man forbinder med tantra massage, også gerne fra GP'er som tilbyder dette (for at høre hvad i normalt forbinder/gør når i giver tantra massage), i er også velkommen til at pm mig, hvis i ikke ønsker at svare i forum, jeg skal selvfølgelig nok holde det anonymt hvis i svarer pr. pm.

Grunden til spørgsmålet er at, jeg har overvejet at prøve denne massage form, men er ikke helt sikkert på hvad jeg kan forvente, og antager (rigtigt eller forkert), at det variere en del, alt efter hvem der udfører tantra massagen, hvorfor jeg rigtig gerne vil høre fra dem som tilbyder denne massage form hvad de forbinder med tantra.

Ps. har prøvet at google og læse lidt om dette emne, men ville rigtig gerne høre lidt mere om det. 

God weekend til jer alle fra den nysgerrige Kvindebeundre.

Har du overvejet at bruge søgefunktionen her på EG? Der findes snart flere tusinde tråde om dette emne - også helt nye! 

De kvinder, der tilbyder ægte tantra, betragter i øvrigt ikke sig selv som gp'ere.  

Redigeret af Virgula

Del dette indlæg

Link til indlæg
19517 skrev, for 1 time siden:

Jeg har prøvet Tantra masser af gange. Her er hvordan Thai'erne giver det. Du lægger dig nøgen på briksen. Hun vasker dig med varm sæbevand og begynder at masserer dig. Hele tiden stræffer hun din stjerne og gør det oftere til du til sidst ikke kan lade være med at skrige af nydelse. Så vender du dig om og så bliver din mandom masseret og du kommer i hånden på hende. Hun masserer dig hele tiden blidt og frækt. 

Det eneste du kan gøre er at ligge og vride dig af den mest intense nydelse du nogensinde kommer til at opleve. Lad mig sige de på denne her måde. De gange jeg har været mest liderlig i mit liv, og hvor jeg var lige ved at kaste mig over en kvinde - var på sådan en briks. 

Held og lykke

Thai-tantra har intet med tantra at gøre. 

Men ok, det lyder da lækkert ;)

Redigeret af Virgula

Del dette indlæg

Link til indlæg
19517 skrev, for 5 timer siden:

Held og lykke

Hej 19517, mange tak for det virkelig fine skriv, jeg må sige at jeg har fået endnu mere lyst til at prøve tantra efter jeg har læst din beskrivelse :), lyder virkelig lækkert.

Kvindebeundre

Del dette indlæg

Link til indlæg
Virgula skrev, for 3 timer siden:

Thai-tantra har intet med tantra at gøre. 

Men ok, det lyder da lækkert ;)

Hej Virgula, kunne godt tænke mig at høre hvordan, du vil beskrive tantra massagen?

Virgula skrev, for 4 timer siden:

Har du overvejet at bruge søgefunktionen her på EG? Der findes snart flere tusinde tråde om dette emne - også helt nye! 

De kvinder, der tilbyder ægte tantra, betragter i øvrigt ikke sig selv som gp'ere.  

Ups det må jeg tilstå at jeg ikke havde tænkt på :oops: ... tak for tippet det vil jeg prøve.

Kvindebeundren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
AalborgLook skrev, for 6 timer siden:

Har prøvet tantra, og det sagde mig intet. 

Hvor?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kvindebeundre skrev, den 1/7/2018 at 19:04:

Hej Virgula, kunne godt tænke mig at høre hvordan, du vil beskrive tantra massagen.

Hej Kvindebeundre

Når jeg skriver, at thai-tantra intet har med tantra at gøre, er det ikke for at disse de søde thaipiger eller nedgøre 19517, men fordi thai-tantra simpelthen er det stik modsatte af rigtig tantra. Thai-tantra er seksuel pirring med særlig fokus på de erogene zoner og udløsning som endemål (mod ekstrabetaling selvfølgelig). 19517 beskriver det faktisk meget godt.  

Den rigtige tantra bygger på en frygtlig masse indisk filosofi, som jeg ikke skal kloge mig på. Men to af hovedpointerne er, at hele kroppen er seksuel (der arbejdes ikke med erogene zoner, men med de 7 chakraer), og at udløsning er no go.

Udløsning er lig med energitab, og det er ikke godt. I stedet skal man stræbe efter at adskille udløsning og orgasme for på denne måde at opnå en indre fuldkropsorgasme, som skyder den seksuelle energi op i kroppen, hvilket skulle føles helt fantastisk (helt hertil er jeg imidlertid aldrig selv nået).

Ved at udskifte udløsningen med indre orgasmer (helst permanent) pumper den tantriske mand sig op med seksuel energi, hvilket ikke alene gør ham til et særligt afklaret og powerfuldt individ, men også til en fantastisk elsker, som kan køre løs i det uendelig. Hvor vi andre er lavprisbatterier fra Rema 1000 :(, er den tantriske mand ren Duracell :D. Eller faktisk mere end det, han er vedvarende energi. 

At tantra-mændene så også altid er sådan nogle slanke langlemmede typer, som garanteret har gigantiske pikke, gør det naturligvis ikke meget bedre ... og nej, jeg lider overhovedet ikke af mindreværdskomplekser.

Hertil kommer, at den tantriske mand naturligvis kan sin Kama Sutra.

Og så er det jo godt, at vi andre har vores thaier, så vi i det mindste kan få os en lille trøstespiller hos thai-mutter henne om hjørnet (med tab af uerstattelig kosmisk energi til følge :(), mens konen dyrker kosmisk maratonsex med yogalæreren. 

Venligst 

V

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Virgula skrev, for 11 minutter siden:

Hej Kvindebeundre

Når jeg skriver, at thai-tantra intet har med tantra at gøre, er det ikke for at disse de søde thaipiger eller nedgøre 19517, men fordi thai-tantra simpelthen er det stik modsatte af rigtig tantra. Thai-tantra er seksuel pirring med særlig fokus på de erogene zoner og udløsning som endemål (mod ekstrabetaling selvfølgelig). 19517 beskriver det faktisk meget godt.  

Den rigtige tantra bygger på en frygtlig masse indisk filosofi, som jeg ikke skal kloge mig på. Men to af hovedpointerne er, at hele kroppen er seksuel (der arbejdes ikke med erogene zoner, men med de 7 chakraer), og at udløsning er no go.

Udløsning er lig med energitab, og det er ikke godt. I stedet skal man stræbe efter at adskille udløsning og orgasme for på denne måde at opnå en indre fuldkropsorgasme, som skyder den seksuelle energi op i kroppen, hvilket skulle føles helt fantastisk (helt hertil er jeg imidlertid aldrig selv nået).

Ved at udskifte udløsningen med indre orgasmer (helst permanent) pumper den tantriske mand sig op med seksuel energi, hvilket ikke alene gør ham til et særligt afklaret og powerfuldt individ, men også til en fantastisk elsker, som kan køre løs i det uendelig. Hvor vi andre er lavprisbatterier fra Rema 1000 :(, er den tantriske mand ren Duracell :D. Eller faktisk mere end det, han er vedvarende energi. 

At tantra-mændene så også altid er sådan nogle slanke langlemmede typer, som garanteret har gigantiske pikke, gør det naturligvis ikke meget bedre ... og nej, jeg lider overhovedet ikke af mindreværdskomplekser.

Og så er det jo godt, at vi andre har vores thaier, så vi i det mindste kan få os en lille trøstespiller hos thai-mutter henne om hjørnet (med tab af uerstattelig kosmisk energi til følge :(), mens konen dyrker kosmisk maratonsex med yogalæreren. 

Venligst 

V

Der er nu meget delte meninger om det med udløsning. Altså ejakulation. 

Men der er så mange retninger inden for tantra, ja faktisk har enhver tantrikker sin egen. 

Personligt får jeg mere energi - også seksuel og mental - ved at ejakulere. Andre har det helt modsat. 

Men ellers meget enig i dit skriv. 

Man kan læse meget, meget mere på Mahamudrainstituttet.dk. Men husk, det er én af mange retninger/filosofier. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Virgula skrev, den 3/7/2018 at 10:54:

Hej Kvindebeundre

Venligst 

V

Hej Virgula, 

Først mange tak for dit fine, og meget oplysende skriv, det sætter jeg pris på.

Jeg ved af gode grunde ikke hvilken jeg fortrækker ...  eller jo pt. da jeg ikke har prøvet hverken thai-tantra eller den tantra form du beskriver, tænker jeg umiddelbart thai tantra, men der er jo ikke andet for at prøve sig lidt frem så jeg har noget at Samligne med tænker jeg.

Citat >> Når jeg skriver, at thai-tantra intet har med tantra at gøre, er det ikke for at disse de søde thaipiger eller nedgøre 19517<<

Jeg læste heller ikke dit skriv som værende negativ på nogen måde, blev blot nysgerrig for at høre din definition på tantra/få uddybet svaret :).

God dag til alle...

Kvindebeundre

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...