Hop til indhold

Recommended Posts

du kunne jo prøve på scor osv. eller måske en annonce i den lokale sprøjte.. :)

jeg fandt min netop gennem den lokale avis... søgte en moden kvinde og fik den rigtige … hun boede faktisk kun 3 km væk.. :)

nu bor hun så lige bag min dør i stuen i lejligheden i mit dobbelt hus og ingen fatter mistanke om vi hygger regelmæssigt.. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ny som bruger her, men har læst med herinde rigtig længe.

Har nu oprettet en profil fordi jeg synes jeg har noget at bidrage med til Vintermanden.

 

Jeg var i samme situation som Vintermanden, og ønskede at finde en jeg kunne ses med privat og fast. Det der med at stå ved indgangen til det lokale bordel - nej tak.

Det som jeg fandt ud af var at lykken var et SD/SB forhold. Jeg har fundet en som jeg så igennem ½ år og nu ser jeg en som jeg har set fast i over 1 år. Fordi man lærer personen at kende så godt over så lang tid, handler det for mig også om andet end sex. Men sex er naturligvis en del af det.

Min erfaring siger mig at hvis man er til de unge piger vil overstående ikke fungere. Langt de fleste unge piger er blot ude efter penge og er bedøvende ligeglad med hvem du er. Bare man er ren og pæn og opfører sig ordenligt. 

Derimod hvis man, som jeg, er til de lidt ældre kvinder 35+ (Dvs. ca. jævnaldrende - jeg er omkring de 40) kan man være heldig at finde en hvor begge partner synes det rart at ses fast.

Om det så lige lykkedes for Vintermanden at finde en som har husket at spise sine vitaminer kan han jo kun håbe på.

Jeg benyttede den nok mest kendte SD side i DK, hvor jeg har været medlem en 4-5 gange. Nu er jeg fra øst for Storebælt, så ved ikke hvor mange der på i det jyske.

Det har aldrig været svært for mig at få svar på mine breve der, da jeg er ret selektiv, skriver personlige breve og fortæller præcis hvad jeg ønsker at opnå ved et evt. møde.

Og nej jeg ligner ikke en million... helt alm. mand som er glad for vand og sæbe,  holder mine aftaler, ærlig og er åben omkring jeg er i et forhold. Det virker!

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vintermanden skrev, for 11 timer siden:

Nu er jeg i forhold. så skal være diskret.

Det gør bare det hele mere spændende ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vendelbo773
Felix6 skrev, 1 time siden:

Hvad er SD siden 

Sugardaters.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...