Guest WideBeltLoverDK Skrevet 30. Juni, 2018 Hej. Når jeg skriver mit profilnavn og koden, trykker log in. Så giver skærmen et blink, og står som før. Men taster jeg det ind igen og trykker log in, så går det fint igennem. Hvad kan det skyldes? For min browser og de ting der bruges til nettet er opdateret. Jeg bruger firefox som min browser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rooster 988 Skrevet 30. Juni, 2018 Jeg oplever ingen problemer med Chrome. Men hav lidt tålmodighed med @Maya Kathrine da det er weekend. Er sikker på at hun er her som en mis og se på problemet når hun er på arbejde igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WideBeltLoverDK Skrevet 30. Juni, 2018 Det er heller ikke fordi, at det er det store problem. Men det undrer mig bare, at det skal være sådan de fleste gange Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 30. Juni, 2018 Prøv at følg vejledningen her: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WideBeltLoverDK Skrevet 30. Juni, 2018 Yes det vil jeg prøve, tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WideBeltLoverDK Skrevet 8. Juli, 2018 Har nu prøvet det med at slette cookies, og alle de ting nogle gange. Men det gør ingen forskel desværre. Så lige den del må jeg nok bare leve med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg