Hop til indhold
Guest lottelust

Pris....

Recommended Posts

LastResort skrev, for 2 timer siden:

Den model har vi vist set før, men jeg kan ved gud ikke huske hvem det var der brugte den. Men jo, du er helt sikkert genial. :D

 

TheVoice skrev, for 54 minutter siden:

Der er brugt før.  @Nikita Darling  har tidligere skiltet med den. 

Jeg har også brugt det i en periode, men gik af flere grunde bort fra det igen. Hvad gør man fx, hvis der er en gæst, der er ok de første par gange, men derefter bliver træls på den ene eller anden måde? ;) Eller hvis en gæst bestiller forskellige ting fra menukortet, hvordan tæller en massage i forhold til en halv time blidt mv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LastResort
Liv skrev, for 1 minut siden:

men derefter bliver træls på den ene eller anden måde?

Hvis det er igennem en længere periode så er løsningen allerede afprøvet. :D 

Det bar' gas, ikke en opfordring!!! :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden:

Yep- Hver 10´ende knep var gratis. 

 

Også fandens at hun stoppede før kortet var fuldt :wacko::ph34r::D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå.. :(. Så er jeg jo slet ikke genial og har ikke en skid løsning på noget som helst.

Lusker ned i en forladt bunker og ligger mig i fosterstilling med tomlen i munden :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Butch skrev, for 50 minutter siden:

Også fandens at hun stoppede før kortet var fuldt :wacko::ph34r::D

Ja. Jeg tro det var derfor hun stoppede. Lige pludselig kunne hun se at hun skulle knalde et helt år, 8 timer om dagen, uden at få noget for det. 

Kvinder er sgu så snedige @Nikita Darling

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Ja. Jeg tro det var derfor hun stoppede. Lige pludselig kunne hun se at hun skulle knalde et helt år, 8 timer om dagen, uden at få noget for det. 

Kvinder er sgu så snedige @Nikita Darling

 

 :D:D Det er lige hvad de er ;)

Men jeg har gemt mine klip, så hvis hun skulle starte op med det system igen, så står jeg klar med den lille bog :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Vedrørende emnet som GPen startede med. 

Jeg kunne aldrig drømme om at forhandle om prisen. Jeg har aldrig forsøgt, men jeg vil mene det er en kemi-dræber, og derudover mener jeg egentlig også, det er lidt mangel på respekt.

Det jeg som stamkunde derimod har oplevet, er, at når man nu er blevet stamkunde så bliver servicen ofte bedre og bedre fra GPen på mange planer og områder, altså noget hun gør på eget i intiativ. Nogle har også forsøgt at spille på følelserne, at de er lidt vilde med mig, specielt thai-pigerne, men det "trick" er jeg ligeglad med. 

Det er faktisk slet ikke så underlig, det er helt normalt, uanset hvor vi er kunder, bliver servicen bedre hvis man er stamkunde, det er i hvert fald min oplevelse. Og det er jo også logik for burhøns, hvis en GPen synes at kunden er fin nok, vil hun da gerne have faste besøg af ham. Flere GPer har sagt at deres forretningshemmelighed er stamkunder og stamkunder og så stamkunder, det er det det drejer sig om at få, og det er igen logisk nok. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 15 timer siden:

Ja. Jeg tro det var derfor hun stoppede. Lige pludselig kunne hun se at hun skulle knalde et helt år, 8 timer om dagen, uden at få noget for det. 

Kvinder er sgu så snedige @Nikita Darling

 

Bah... Med tanke på hvor længe man(d) havde til at nå 10 besøg hos mig, så må det nok mere tillægges mænds sløvpadderi end min snedighed B) 

Og så har jeg faktisk prøvet sådan en dag, hvor der næsten kun var indløsning af 10’ende klip på kneppekortet :shock::D

Del dette indlæg


Link til indlæg

En lidt sjov tråd. Og for de af os der aldrig beder om lavere priser, også lidt udstillende. Man kunne jo føle sig dum. Eller bare have det godt med det.

Der siges allerede på side 1 at priserne ikke er til forhandling. Og ikke ret langt længere nede at der alligevel er nogen der får "varen billigere". Og så brokker man sig iøvrigt over at der er nogen platugler der vil forhandle. Ja, det tror da fanden. Hvis der er noget der kan forhandles, bliver det jo forhandlet. Især vest for Storebælt, hvis man ellers kan stole på fordommene.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@Walter the Licker - for en god ordens skyld, så har jeg bidraget med et indlæg her - og jeg ønsker alene din melding om min evt. tilgang i denne tråd - ikke i en pb, hvor det du skriver, så bliver rettet mod mig og ikke handler om debatten. Så tak men NEJ tak til private meldinger. Det har jeg ikke bedt om !

Og du er velkommen til at bidrage med dit indlæg i tråden.. Andre har måske også en mening om denne... :!:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forhandler ikke... men jeg skulle en gang have lavet en krone og en masse andet hos tandlægen, der gav tandlægen selv rabat... Kan det tænkes at hvis man bestiller en måned i kanen med en GP man får det lidt billigere ? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 34 minutter siden:

@Walter the Licker - for en god ordens skyld, så har jeg bidraget med et indlæg her - og jeg ønsker alene din melding om min evt. tilgang i denne tråd - ikke i en pb, hvor det du skriver, så bliver rettet mod mig og ikke handler om debatten. Så tak men NEJ tak til private meldinger. Det har jeg ikke bedt om !

Og du er velkommen til at bidrage med dit indlæg i tråden.. Andre har måske også en mening om denne... :!:

Hold nu op, Sikke et surt opstød. 

Jeg skrev blot til dig, da jeg finder det mærkeligt at når du ikke selv skilter med priser på dine annoncer, om så man overhovedet kan være sikker på at 2 forskellige kunder, der ønsker sig det samme, får den samme pris. Det er lidt kontrast med alle de eksempler på Føtex, tandlæge, kiropraktor og hvad der ellers nævnes som steder man ikke forhandler pris, men som er omfattet af markedsføringsloven. 

Jeg skrev det blot til dig, da jeg ikke gad at diskutere i den tråd, da holdningen her var meget ensporet. Så stilte jeg blot det spørgsmål i en PM. Men offentligør du endelig min PM, hvis det du vil. 

Sikke et surt opstød. God frokost!! 

WtL 

 

 

Redigeret af Walter the Licker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@Walter the Licker - du er velkommen til at beskylde mig for alle mulig slags adfærd - heriblandt "surt opstød" - alternativt kunne du også bare undskylde og tage debatten i plenum.

Jeg siger fra - jeg får ikke et surt opstød. Men jeg siger fra for det, som du beslutter dig for virker for dig - uden at spørge, om jeg har lyst til at høre din mening... Din mening ville være passende i debatten - og ikke i besked. Og så er den nu ikke længere..

Jeg har ikke bedt om din mening om hverken min pris-strategi, annonce ell noget andet - ud over det, som jeg bidrager med i den offentlige debat.
Og vil da foretrække, at du skriver i debatten, med mindre vi har en verserende dialog i mail. Det mindes jeg dog ikke.

Men det er altid godt at skylde skylden på den anden, som siger fra... Det er da den helt rette strategi... (eller noget..) - )indsæt tommel-op med ironisk undertone(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Walter the Licker skrev, for 16 minutter siden:

Hold nu op, Sikke et surt opstød. 

Jeg skrev blot til dig, da jeg finder det mærkeligt at når du ikke selv skilter med priser på dine annoncer, om så man overhovedet kan være sikker på at 2 forskellige kunder, der ønsker sig det samme, får den samme pris. Det er lidt kontrast med alle de eksempler på Føtex, tandlæge, kiropraktor og hvad der ellers nævnes som steder man ikke forhandler pris, men som er omfattet af markedsføringsloven. 

Jeg skrev det blot til dig, da jeg ikke gad at diskutere i den tråd, da holdningen her var meget ensporet. Så stilte jeg blot det spørgsmål i en PM. Men offentligør du endelig min PM, hvis det du vil. 

Sikke et surt opstød. God frokost!! 

WtL 

 

 

1

Det er da helt ligegyldigt. Den der har grisen bestemmer prisen. 

Man har ikke nogen som helst ret eller grund til at forvente at alle betaler samme pris for samme ydelse. At købe sex er sguette det samme som at købe ind i Føtæsk. Der kan du i øvrigt også godt opleved at prisen for en vare vareierer fra dag til dag. ;) 

Lad nu være med at gå så meget op i penge, men bliver sgu så sur i maven at at beskæftige sig med det. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 9 minutter siden:

@Walter the Licker - du er velkommen til at beskylde mig for alle mulig slags adfærd - heriblandt "surt opstød" - alternativt kunne du også bare undskylde og tage debatten i plenum.

Jeg siger fra - jeg får ikke et surt opstød. Men jeg siger fra for det, som du beslutter dig for virker for dig - uden at spørge, om jeg har lyst til at høre din mening... Din mening ville være passende i debatten - og ikke i besked. Og så er den nu ikke længere..

Jeg har ikke bedt om din mening om hverken min pris-strategi, annonce ell noget andet - ud over det, som jeg bidrager med i den offentlige debat.
Og vil da foretrække, at du skriver i debatten, med mindre vi har en verserende dialog i mail. Det mindes jeg dog ikke.

Men det er altid godt at skylde skylden på den anden, som siger fra... Det er da den helt rette strategi... (eller noget..) - )indsæt tommel-op med ironisk undertone(

Der er mange måder man kan tackle det på. Og jeg vidste ikke at det var forbudt at skrive til dig...det må du undskylde. Du kunne foreksemplet have bedt mig at skrive det i tråden før du vil svarer. Du kunne også undlade at svare mig, jeg har hverken rykket eller spam'et dig med mails. Jeg sendte den ene PM med det spørgsmål. Men du havde dømt mig farlig, og så skal jeg hænges ud i tråden som det.......det fortæller mere om dig end om mig......hvor blev din pæne afvisning af, som du så flot skriver i dit indlæg....

Du kan gøre lige hvad du...det er dig som har grisen, som Aarhuselsker så smukt skriver. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@Walter the Licker - din tolkning af, at jeg finder dig farlig - står for egen regning. Og for at bruge dine egne ord - siger nok mere om dig end om mig.. (og den kan vi så køre i ring i 100 omgange...) 

Og jeg svarer dig skam - i tråden med debatten. Fordi det er det passende sted at svare. Havde du valgt at skrive din melding fra beskeden - her i debatten - ville jeg bidrage med samme svar. Som jeg vel at mærke gjorde lidt tidligere. 

Din besked kunne sagtens have været en forlængelse af debatten - men du starter skam ud med at beskrive GPere - og dermed mig, da beskeden jo var privat - som forkælede.. og at jeg bla i din optik - sandsynligvis tilsidesætter markedsføringsloven ved at undlade at skilte med mine priser og ydelser.. - øh.. det føles slet ikke som et spørgsmål og heller ikke et ønske om dialog ell lign. 

Og du må altså stoppe med at bebrejde mig, at jeg gør noget forkert, fordi jeg siger fra. Det er slet ikke det rigtige sted at starte den kritiske tilgang til forløbet på.. Den starter nemlig i din besked indeholdende de meldinger, jeg lige har omtalt.. - sagt med andre ord - og i et grovere perspektiv, fordi det nogle gange er lettere at se på ens adfærd, når det manes karikeret ud - så er det altså ikke pigen i den korte nederdels skyld, at manden voldtager hende.. 

Oversat betyder det, at jeg deltager i en debat i en offentlig tråd - den mener du, så skal fortsætte i en PB inkl. dine rimeligt hårde meldinger - jeg fastholder, at den skal tages i plenum - og så bliver du stødt over min beslutning og beskylder mig for at få et surt maveopstød.... tja...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 15 minutter siden:

Det er da helt ligegyldigt. Den der har grisen bestemmer prisen. 

Man har ikke nogen som helst ret eller grund til at forvente at alle betaler samme pris for samme ydelse. At købe sex er sguette det samme som at købe ind i Føtæsk. Der kan du i øvrigt også godt opleved at prisen for en vare vareierer fra dag til dag. ;) 

Lad nu være med at gå så meget op i penge, men bliver sgu så sur i maven at at beskæftige sig med det. 

 

Aarhuselsker, det er sandt hvad du skriver med grisen. Men jeg synes lidt at det bliver vandet ud med alle de eksempler, såsom føtex og hvad ved jeg.

Det er købesex, som er en intim ydelse, men jeg fatter ikke forsagelsen. For det forekommer og jeg har selv benyttet mig af det. Men fordi man ikke deler samme holdning, så man nærmeste blevet til en voldtægtsforbryder og så fordi man vælger at skrive en PM til en, fordi man ikke gider at smide mere gylle på vandet, så bliver man hængt ud på den måde.

Jeg mister lysten til at købe dansk!!! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Walter the Licker skrev, for 6 minutter siden:

 og så fordi man vælger at skrive en PM til en, fordi man ikke gider at smide mere gylle på vandet, så bliver man hængt ud på den måde.

 

 

Uden at forholde mig til jeres formuleringer, vil jeg blot sige, at som debattør ønsker jeg ej heller spørgsmål på PM vedrørende en aktuel tråd.  Det er sket nogle gange, og jeg opfordre til at man skriver dem i tråden, så skal jeg nok svare.  

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 8 minutter siden:

@Walter the Licker - din tolkning af, at jeg finder dig farlig - står for egen regning. Og for at bruge dine egne ord - siger nok mere om dig end om mig.. (og den kan vi så køre i ring i 100 omgange...) 

Og jeg svarer dig skam - i tråden med debatten. Fordi det er det passende sted at svare. Havde du valgt at skrive din melding fra beskeden - her i debatten - ville jeg bidrage med samme svar. Som jeg vel at mærke gjorde lidt tidligere. 

Din besked kunne sagtens have været en forlængelse af debatten - men du starter skam ud med at beskrive GPere - og dermed mig, da beskeden jo var privat - som forkælede.. og at jeg bla i din optik - sandsynligvis tilsidesætter markedsføringsloven ved at undlade at skilte med mine priser og ydelser.. - øh.. det føles slet ikke som et spørgsmål og heller ikke et ønske om dialog ell lign. 

Og du må altså stoppe med at bebrejde mig, at jeg gør noget forkert, fordi jeg siger fra. Det er slet ikke det rigtige sted at starte den kritiske tilgang til forløbet på.. Den starter nemlig i din besked indeholdende de meldinger, jeg lige har omtalt.. - sagt med andre ord - og i et grovere perspektiv, fordi det nogle gange er lettere at se på ens adfærd, når det manes karikeret ud - så er det altså ikke pigen i den korte nederdels skyld, at manden voldtager hende.. 

Oversat betyder det, at jeg deltager i en debat i en offentlig tråd - den mener du, så skal fortsætte i en PB inkl. dine rimeligt hårde meldinger - jeg fastholder, at den skal tages i plenum - og så bliver du stødt over min beslutning og beskylder mig for at få et surt maveopstød.... tja...

En kvinde kan løbe hurtigere med skørterne oppe, end en mand kan med bukserne nede.....

VI STOPPER HER!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@Walter the Licker - jeg kan desværre ikke inde emoji´en med tudekiks...

Så - ja, lad os stoppe her... - og ellers fremadrettet tage debatter i plenum, hvor det hører sig til og ellers spørge, om den man ønsker dialog med - har lyst til at fortsætte i besked.. .så bliver alt godt.. - indsæt solskins-emoji...

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 2 minutter siden:

Det er sket nogle gange, og jeg opfordre til at man skriver dem i tråden, så skal jeg nok svare

Det er så forskellen!!!

Jeg er opdraget med, at der findes ikke dumme spørgsmål, men kun dumme svar......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Walter the Licker skrev, for 41 minutter siden:

Aarhuselsker, det er sandt hvad du skriver med grisen. Men jeg synes lidt at det bliver vandet ud med alle de eksempler, såsom føtex og hvad ved jeg.

Det er købesex, som er en intim ydelse, men jeg fatter ikke forsagelsen. For det forekommer og jeg har selv benyttet mig af det. Men fordi man ikke deler samme holdning, så man nærmeste blevet til en voldtægtsforbryder og så fordi man vælger at skrive en PM til en, fordi man ikke gider at smide mere gylle på vandet, så bliver man hængt ud på den måde.

Jeg mister lysten til at købe dansk!!! 

 

Kender du begrebet "fingerspitzgefühl"? Ja jeg spørger blot, fordi du selv lige her ovenover også skriver, at der ikke findes dumme spørgsmål 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovingboobs skrev, for 14 minutter siden:

Kender du begrebet "fingerspitzgefühl"? Ja jeg spørger blot, fordi du selv lige her ovenover også skriver, at der ikke findes dumme spørgsmål 

Du må gerne uddybe...Tak :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
Walter the Licker skrev, for 2 timer siden:

Hold nu op, Sikke et surt opstød. 

Jeg skrev blot til dig, da jeg finder det mærkeligt at når du ikke selv skilter med priser på dine annoncer, om så man overhovedet kan være sikker på at 2 forskellige kunder, der ønsker sig det samme, får den samme pris. Det er lidt kontrast med alle de eksempler på Føtex, tandlæge, kiropraktor og hvad der ellers nævnes som steder man ikke forhandler pris, men som er omfattet af markedsføringsloven. 

Jeg skrev det blot til dig, da jeg ikke gad at diskutere i den tråd, da holdningen her var meget ensporet. Så stilte jeg blot det spørgsmål i en PM. Men offentligør du endelig min PM, hvis det du vil. 

Sikke et surt opstød. God frokost!! 

WtL 

 

 

Du kan altså ikke henvise til markedsføringsloven i en debat om prissætningen på købesex. Det er alene pigerne der bestemmer prisen for hver enkelte kunde. Det er så alene dig der bestemmer om du vil benytte dig af tilbuddet. 

Og jeg har set det før. Hvorfor er det lige at man flytter en offentlig debat til PB? På den måde er der da ikke nogen der bliver klogere 

Debatten bliver da kun ensporet hvis dem med afvigende mening (dig!) ikke gider at deltage

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...