Hop til indhold
Mastager

Massage på Malta

Recommended Posts

Hey brødre

Efter et par dage på Malta, nærmere betegnet Bugibba, så var det tid til at se sig om efter et massage sted.. 

Lige rundt om hjørnet, var der en af de her "chinese massage" steder, 100 meter fra Santa Monica hotel i Bugibba. 

40 euro for en Hel krops massage. 

Jeg smed al tøjet og lagde mig op. 

God kompetent massage gav den midaldrende asiat (ved ikke med sikkerhed hvor hun var fra). Men kom rundt på hele kroppen med en smule strejf på lillemand.. Den voksede da også, og det så hun ud til at kunne lide.. 

Efter "vend om" og lidt massage på benet, kom spørgsmålet jeg havde ventet på. "massage here?" 

"yes please!" 

Godt hj, 20 euro ekstra. Så 60 ialt. 

Tja, godt betalt hernede, men. Vel egentlig fair nok pris ifht dk. 

4 ud af 6 stjerner herfra. 

Klinikken ligger ud til vej, og skilter med diverse behandlinger. Par, Stone, osv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mastager skrev, den 30/6/2018 at 17:51:

Lige rundt om hjørnet, var der en af de her "chinese massage" steder, 100 meter fra Santa Monica hotel i Bugibba. 

http://www.independent.com.mt/articles/2014-11-15/local-news/Man-who-went-for-Chinese-massage-in-Bugibba-gets-more-than-he-bargained-for-6736125729

Jeg undrer mig bare over, hvorfon en bøsse opsøger en kvindelig massør ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Allt som står i en ”avis” är inte sant....    Nu har kliniken fått gratis reklam på bästa plats - och har total deniability om det skulle behövas.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...