Mastager 157 Skrevet 30. Juni, 2018 Hey brødre Efter et par dage på Malta, nærmere betegnet Bugibba, så var det tid til at se sig om efter et massage sted.. Lige rundt om hjørnet, var der en af de her "chinese massage" steder, 100 meter fra Santa Monica hotel i Bugibba. 40 euro for en Hel krops massage. Jeg smed al tøjet og lagde mig op. God kompetent massage gav den midaldrende asiat (ved ikke med sikkerhed hvor hun var fra). Men kom rundt på hele kroppen med en smule strejf på lillemand.. Den voksede da også, og det så hun ud til at kunne lide.. Efter "vend om" og lidt massage på benet, kom spørgsmålet jeg havde ventet på. "massage here?" "yes please!" Godt hj, 20 euro ekstra. Så 60 ialt. Tja, godt betalt hernede, men. Vel egentlig fair nok pris ifht dk. 4 ud af 6 stjerner herfra. Klinikken ligger ud til vej, og skilter med diverse behandlinger. Par, Stone, osv. 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13835 Skrevet 29. August, 2018 Mastager skrev, den 30/6/2018 at 17:51: Lige rundt om hjørnet, var der en af de her "chinese massage" steder, 100 meter fra Santa Monica hotel i Bugibba. http://www.independent.com.mt/articles/2014-11-15/local-news/Man-who-went-for-Chinese-massage-in-Bugibba-gets-more-than-he-bargained-for-6736125729 Jeg undrer mig bare over, hvorfon en bøsse opsøger en kvindelig massør 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillemand Skrevet 2. September, 2018 Allt som står i en ”avis” är inte sant.... Nu har kliniken fått gratis reklam på bästa plats - och har total deniability om det skulle behövas. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg