Onslow 15848 Skrevet 30. Juni, 2018 De findes faktisk, og jeg bliver så glad i hovedet, når jeg læser om en sag som denne. https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/flyets-personale-havde-brug-for-hjaelp-saa-traadte-15-aarige-clara-til/7217901 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NewPunter 216 Skrevet 30. Juni, 2018 Onslow skrev, for 8 minutter siden: De findes faktisk, og jeg bliver så glad i hovedet, når jeg læser om en sag som denne. https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/flyets-personale-havde-brug-for-hjaelp-saa-traadte-15-aarige-clara-til/7217901 Hvae... Kan du ikke bare lade folk selv gå ind på Ekstrabladet og læse artikler? Tror ikke du behøver at linke samtlige historier du kommer i nærheden af. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 30. Juni, 2018 NewPunter skrev, for 45 minutter siden: Hvae... Kan du ikke bare lade folk selv gå ind på Ekstrabladet og læse artikler? Tror ikke du behøver at linke samtlige historier du kommer i nærheden af. Jamen, tak for dit indlæg, det er altid rart, når folk som dig viser deres positivitet, og jeg er glad for, at du viser dig som et varmt og venligt menneske. Jeg glæder mig til at læse andre indlæg fra dit tastatur. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NewPunter 216 Skrevet 30. Juni, 2018 Onslow skrev, for 9 minutter siden: Jamen, tak for dit indlæg, det er altid rart, når folk som dig viser deres positivitet, og jeg er glad for, at du viser dig som et varmt og venligt menneske. Jeg glæder mig til at læse andre indlæg fra dit tastatur. Vi glæder os også til at læse noget fra dig, som ikke bare er planket fra EB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 30. Juni, 2018 Bliver også så glad når os danskere hjælper folk i nød, som da flygtningene gik på motorvejen. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LastResort Skrevet 30. Juni, 2018 Tak for linket. Jeg havde ikke set den artikel og synes rigtig godt om hvad den unge pige gjorde for en fremmed. Så kigger jeg i kommentar tråden til samme artikel og bliver faktisk chokeret over at der er så mange negative indlæg, ikke om hvad pigen gjorde, men om hvor ligegyldig folk synes artiklen er. Det er jeg slet ikke enig i. Flere af den slags. Tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manfredo 157 Skrevet 30. Juni, 2018 NewPunter skrev, for 2 timer siden: Hvae... Kan du ikke bare lade folk selv gå ind på Ekstrabladet og læse artikler? Tror ikke du behøver at linke samtlige historier du kommer i nærheden af. Hvae... Kan du ikke bare lade folk ligge det op, de har lyst til? Tror ikke du behøver, at læse og kommentere på noget herinde, du dybest ikke er interesseret i. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 30. Juni, 2018 Onslow skrev, for 6 timer siden: De findes faktisk, og jeg bliver så glad i hovedet, når jeg læser om en sag som denne. https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/flyets-personale-havde-brug-for-hjaelp-saa-traadte-15-aarige-clara-til/7217901 Ja det var et lysglimt, folk har så meget i sig selv, de opdager ikke verden omkring sig. Der skal ikke så meget til fjern blikket fra telefonen og nettet. Men hun tænkte anderledes hende Clara godt gået og en sød historie... jeg tror godt folk kan men ikke rigtigt tør, jeg tror det er noget i tiden og selve mentaliteten. Hvis jeg falder på Strøget i København og brækker et eller andet så vil jeg nærmest blive trådt på, jo flere mennesker jo mindre ser mig, hvis det var på en gågade i provinsen vil der går kortere tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 1. Juli, 2018 Negativitet kan man meget sjældent bruge til noget. Kritik af andre mennesker, fordi de kan lide noget andet, end man selv kan, er hverken særligt venligt eller indsigtsfuldt. Så venner der skal være plads til alle der bidrager positivt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1734 Skrevet 1. Juli, 2018 LastResort skrev, for 17 timer siden: Tak for linket. Jeg havde ikke set den artikel og synes rigtig godt om hvad den unge pige gjorde for en fremmed. Så kigger jeg i kommentar tråden til samme artikel og bliver faktisk chokeret over at der er så mange negative indlæg, ikke om hvad pigen gjorde, men om hvor ligegyldig folk synes artiklen er. Det er jeg slet ikke enig i. Flere af den slags. Tak. Undskyld mig, men hvor i den her tråd skriver nogen, at artiklen er ligegyldig?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LastResort Skrevet 1. Juli, 2018 Lange skrev, for 2 minutter siden: Undskyld mig, men hvor i den her tråd skriver nogen, at artiklen er ligegyldig?? Det er kommentar til artiklen jeg taler om. Altså kommentar skrevet på EB. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1734 Skrevet 1. Juli, 2018 LastResort skrev, for 1 minut siden: Det er kommentar til artiklen jeg taler om. Altså kommentar skrevet på EB. Ok, på den måde. Ja det overrasker ikke. Folk inde på nationen er ofte skide negative overfor alle de gode ting som sker. Bare se når Caroline har spillet en tenniskamp. Så bliver hun altid svinet til - selv når hun har vundet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LastResort Skrevet 1. Juli, 2018 Lange skrev, Lige nu: Ok, på den måde. Ja det overrasker ikke. Folk inde på nationen er ofte skide negative overfor alle de gode ting som sker. Bare se når Caroline har spillet en tenniskamp. Så bliver hun altid svinet til - selv når hun har vundet. Lige præcis min pointe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 1. Juli, 2018 Sidder og tænker på om jeg skulle linke til endnu en historie om et skib, fuld af flygtninge i Middelhavet, der ikke kan få lov at ligge til kajs nogen steder. Men, nå nej, det er jo ikke nogen lille solstrålehistorie. Så kan i jo ikke sidde og blive harme over alle dem som mener historien om lille Clara er så uendelig ligegyldig. Må i nyde jeres søndag. Vh. Piraten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LastResort Skrevet 1. Juli, 2018 Piraten skrev, for 15 minutter siden: Sidder og tænker på om jeg skulle linke til endnu en historie om et skib, fuld af flygtninge i Middelhavet, der ikke kan få lov at ligge til kajs nogen steder. Men, nå nej, det er jo ikke nogen lille solstrålehistorie. Så kan i jo ikke sidde og blive harme over alle dem som mener historien om lille Clara er så uendelig ligegyldig. Må i nyde jeres søndag. Vh. Piraten Der er vel plads til mere en een historie. Jeg kan godt rumme begge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg