Hop til indhold
Onslow

Hverdagens små lyglimt

Recommended Posts

Onslow skrev, for 8 minutter siden:

De findes faktisk, og jeg bliver så glad i hovedet, når jeg læser om en sag som denne. :)

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/flyets-personale-havde-brug-for-hjaelp-saa-traadte-15-aarige-clara-til/7217901

Hvae... Kan du ikke bare lade folk selv gå ind på Ekstrabladet og læse artikler? 

Tror ikke du behøver at linke samtlige historier du kommer i nærheden af.

Del dette indlæg

Link til indlæg
NewPunter skrev, for 45 minutter siden:

Hvae... Kan du ikke bare lade folk selv gå ind på Ekstrabladet og læse artikler? 

Jamen, tak for dit indlæg, det er altid rart, når folk som dig viser deres positivitet, og jeg er glad for, at du viser dig som et varmt og venligt menneske.

Jeg glæder mig til at læse andre indlæg fra dit tastatur. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 9 minutter siden:

Jamen, tak for dit indlæg, det er altid rart, når folk som dig viser deres positivitet, og jeg er glad for, at du viser dig som et varmt og venligt menneske.

Jeg glæder mig til at læse andre indlæg fra dit tastatur. :) 

Vi glæder os også til at læse noget fra dig, som ikke bare er planket fra EB :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LastResort

Tak for linket. Jeg havde ikke set den artikel og synes rigtig godt om hvad den unge pige gjorde for en fremmed. Så kigger jeg i kommentar tråden til samme artikel og bliver faktisk chokeret over at der er så mange negative indlæg, ikke om hvad pigen gjorde, men om hvor ligegyldig folk synes artiklen er. Det er jeg slet ikke enig i.  Flere af den slags. Tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
NewPunter skrev, for 2 timer siden:

Hvae... Kan du ikke bare lade folk ligge det op, de har lyst til?

Tror ikke du behøver, at læse og kommentere på noget herinde, du dybest ikke er interesseret i.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 6 timer siden:

De findes faktisk, og jeg bliver så glad i hovedet, når jeg læser om en sag som denne. :)

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/flyets-personale-havde-brug-for-hjaelp-saa-traadte-15-aarige-clara-til/7217901

Ja det var et lysglimt, folk har så meget i sig selv, de opdager ikke verden omkring sig. Der skal ikke så meget til fjern blikket fra telefonen og nettet. Men hun tænkte anderledes hende Clara godt gået og en sød historie... :)

jeg tror godt folk kan men ikke rigtigt tør, jeg tror det er noget i tiden og selve mentaliteten. Hvis jeg falder på Strøget i København og brækker et eller andet så vil jeg nærmest blive trådt på, jo flere mennesker jo mindre ser mig, hvis det var på en gågade i provinsen vil der går kortere tid

Del dette indlæg

Link til indlæg

Negativitet kan man meget sjældent bruge til noget. Kritik af andre mennesker, fordi de kan lide noget andet, end man selv kan, er hverken særligt venligt eller indsigtsfuldt. Så venner der skal være plads til alle der bidrager positivt... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
LastResort skrev, for 17 timer siden:

Tak for linket. Jeg havde ikke set den artikel og synes rigtig godt om hvad den unge pige gjorde for en fremmed. Så kigger jeg i kommentar tråden til samme artikel og bliver faktisk chokeret over at der er så mange negative indlæg, ikke om hvad pigen gjorde, men om hvor ligegyldig folk synes artiklen er. Det er jeg slet ikke enig i.  Flere af den slags. Tak.

Undskyld mig, men hvor i den her tråd skriver nogen, at artiklen er ligegyldig?? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LastResort
Lange skrev, for 2 minutter siden:

Undskyld mig, men hvor i den her tråd skriver nogen, at artiklen er ligegyldig?? 

Det er kommentar til artiklen jeg taler om. Altså kommentar skrevet på EB.

Del dette indlæg

Link til indlæg
LastResort skrev, for 1 minut siden:

Det er kommentar til artiklen jeg taler om. Altså kommentar skrevet på EB.

Ok, på den måde. Ja det overrasker ikke. Folk inde på nationen er ofte skide negative overfor alle de gode ting som sker. Bare se når Caroline har spillet en tenniskamp. Så bliver hun altid svinet til - selv når hun har vundet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LastResort
Lange skrev, Lige nu:

Ok, på den måde. Ja det overrasker ikke. Folk inde på nationen er ofte skide negative overfor alle de gode ting som sker. Bare se når Caroline har spillet en tenniskamp. Så bliver hun altid svinet til - selv når hun har vundet.

Lige præcis min pointe. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Piraten

Sidder og tænker på om jeg skulle linke til endnu en historie om et skib, fuld af flygtninge i Middelhavet, der ikke kan få lov at ligge til kajs nogen steder. Men, nå nej, det er jo ikke nogen lille solstrålehistorie. Så kan i jo ikke sidde og blive harme over alle dem som mener historien om lille Clara er så uendelig ligegyldig. Må i nyde  jeres søndag. 

Vh. Piraten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LastResort
Piraten skrev, for 15 minutter siden:

Sidder og tænker på om jeg skulle linke til endnu en historie om et skib, fuld af flygtninge i Middelhavet, der ikke kan få lov at ligge til kajs nogen steder. Men, nå nej, det er jo ikke nogen lille solstrålehistorie. Så kan i jo ikke sidde og blive harme over alle dem som mener historien om lille Clara er så uendelig ligegyldig. Må i nyde  jeres søndag. 

Vh. Piraten

Der er vel plads til mere en een historie. Jeg kan godt rumme begge. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...