Hop til indhold
Cabelas1

LAURA SEX BOMB, Ugilt , Nordjylland

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/231101

 

Har været hos hende her.

Billederne er godt nok af hende, men de er helt sikkert taget for nogle år siden.  Hun er en noget ældre end på billederne og det hun oplyser i teksten.

Der er noget mere sul på kroppen af hende også.

Stedet er et rigtigt lousy sted og en meget spøgs indgang med udendørs trappe, hvor man rigtigt føler sig udstillet for naboerne. Havde dog så travlt med at komme op og ned, at jeg ikke lå mærke til om de kunne se mig ;) Men det er en udendørs trappe op til første sal og den starter et pænt stykke fra huset ;)

Nå, men nu var jeg jo kommet og trængte virkeligt, så jeg tog den halve time, men nåede da også at fortryde det igen. Jeg fik dog forløsning, men hun er absolut ikke noget at råbe hurra for.

Ved blowjobbet, sad hendes tænder i vejen ;) Dem kunne jeg mærke hele tiden, hvilket ikke er fedt. Sexen var heller ikke god. Hun red med lukkede øjne, så ikke meget kontakt med hende. Doggy var rimelig. Hun ville ikke have det i munden eller ansigt, så jeg kom ud over hendes bryster, hvilket ikke er det der ophidser mig allermest.

Sted 1/10

Kvinde 2/10  

sexen 2/10

Kommer aldrig igen, hverken ved hende eller på adressen, selv om der en dag skulle være en nok så tiltrækkende kvinde der.

Med andre ord, spar jeres penge og brug dem et andet sted.

Redigeret af Cabelas1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...