Hop til indhold

Recommended Posts

I går ville jeg egentlig have besøgt Sammy, men fik at vide hun var optaget, så jeg tænkte at Nanny jo ser sød ud, og fik en tid der.

Der opstod lidt forvirring, da det faktisk var Sammy der åbnede, men jeg måtte jo sige at jeg havde booket en anden, så det var lidt kikset.

Jeg blev lukket ind til Nanny, hun ser såmænd sød nok ud, dog tror jeg nærmere hun er 45+ end de 38 der står.
Jeg gav hende penge for 1 times B2B
Hun foretog hele starten af massagen iført trusser og BH, og hun har noget løs skind på maven, så ikke ret ophidsende.
B2B delen blev ikke bedre, af med trusser og BH, afslørede et par rigtig triste bryster. (Nej, jeg undersøgte ikke om hun var behåret).

Hun tændte mig ikke overhovedet, så jeg lod hende bare give mig et HJ, så det kunne blive færdigt hurtigst muligt.

Hun har et af de værelser uden vindue, så der lugtede stærkt af thai mad mv, som ikke lige tænder mig. 

Alt i alt en langt under middel oplevelse, som jeg ikke vil gentage.

Nåja, beliggenhed Rødovrevej overfor McD/Circle K.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen (advarslen). Ja nogle thai gp` er er gode til at lyve om deres rigtige alder. Nogen gange går det andre gange, kan man se på 100 meters afstand, at de er langt ældre end annoncen proklamerer, når man møder dem irl.

  • Jeg ser altid på deres fingre/ hænder, om de ser rynket ud og selvfølgelig deres krop:shock:
Redigeret af asianman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti

Det sker dog af og til at de hiver smukke, nærværende og vidunderlige små skønheder ud af ærmet....... kan blive helt henført ved tanken om Bee og Soda. Suk..... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været forbi stedet. Jeg har tidligere været godt tilfreds med besøget, så jeg ville da lige prøve igen, når der nu er højtryk i de nedre regioner. Fik en time med Nanny. Det var ok, men jeg tror, at hun er en “ombygget mand”

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...