Hop til indhold
Pernielsen1959

mulighed for at lurer. måske deltage

Recommended Posts

Hej jeg har en fræk liderlig venninde som gerne vil ud i naturen og dyrke sex, hun er 55 men frisk og sød samt rimelig fit i forhold til hendes alder, kun vil knæppes og slikkes både i røv og fisse, samt hun elsker at sutte pik, så er spørgsmålet, hun tænder på at de rer nogen der lurer, jeg tænder på at nogen lurer og evt deltager, det gør hun så ikke, så et problem.

men vi mangler et sted at gøre det, min plan er at få hende gjort så liderlíg at hun er knæppe klar for andre end mig, det tænder mig vildt at se hende få pik af andre, så nogen der har gode ideer til sted, i området Midtjylland?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Prøv  at  Google sex steder,  så  får du  et  kort  over Danmark  med  små  beskrivelser af  stederne.  Mon  ikke  der  kommer  tilskuere  de  nævnte steder. 

Fløjstrup  strand  ved  Moesgaard  skulle der  være  aktivitet,  så  en  tur  på  stranden  kunne  også være en  mulighed for jer. 

Alternativt kigge  på  dogging.dk  og  lave  en aftale på  forhånd  med  1-2 mænd. 

Havde  selv  en  mega  fræk oplevelse  hvor jeg  hyggede  mig  med  en  lækker  mand  på en  rasteplads.  Der  dukkede  en  lurer  op,  han  spurgte  pænt  om  han  måtte  kigge  på.  Hvilket  var  i orden.  Min  legekammerat tilbød  ham  at  spille  pik  ud  over  mig. Jeg  fik  slikket  fisse  og  blev  spermet  til  i ansigtet  af  lueren. 

Rigtig god  fornøjelse  til  jer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Herligt når mænd har deres egen liderlighed i fokus. Så skal hun da bare overtales til at overskride sin grænse. :huh:

Det er da et venskab der vil noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Jeg var en årgang medlem på dogging-fun.dk hvor jeg havde et par ret så fede oplevelser med eks-eks kæresten. Der var mange der kom og lurede og mange turde slet ikke deltage, selvom de fik grønt lys.

Der er mange gode dogging steder rundt omkring i DK, det er bare med at melde sig ind og så finde det på deres glopsykort, hvor de store fester befinder sig.

Nu skriver du at det er et problem for dig at hun ikke ønsker og blive taget af andre, det er i mine øjne respektløs at du ikke håndhæver hendes ønsker, men derimod ser det som et problem.

Havde jeg været hende, så var du blevet fyret på stedet og erstattet af en ny. Der er nok af mænd derude som vil håndhæve hende

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...