Hop til indhold
julieoganders@outlook.dk

Bound BDSM GB med unge Julie 28. juni

Recommended Posts

Vi havde nogle rigtig frække timer og min kæreste Julie nød at blive kneppet og udnyttet. Vi gentager succesen tirsdag den 7. august kl. 15 - 17:) i Københavnsområdet (10 km fra Rådhuspladsen)

Nogle deltagere aflyste desværre på selve dagen, hvilket selvfølgelig var lidt ærgerligt, da andre så kunne have deltaget i stedet.  For at sikre maksimal seriøsitet vil bindende tilmelding til vores næste GB derfor først ske efter forskudsbetaling på 500 kr. , som vil kunne ske til mig på en diskret måde. Nærmere information følger.

Bh/Anders

Redigeret af [email protected]
Kortere tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Uha det med forudbetaling, så stejler mange fyre. De tror jo de bliver snydt og bedraget, så mon det bliver en succes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MushRoom skrev, for 45 minutter siden:

Uha det med forudbetaling, så stejler mange fyre. De tror jo de bliver snydt og bedraget, så mon det bliver en succes.

Ja men det er absolut også surt at være pigen eller med arrangør og folk er useriøse. 

Jeg synes det er fint med forudbetaling så længe man VED man deltager er det jo ikke et problem 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 10 timer siden:

så længe man VED man deltager er det jo ikke et problem 

Jo - det er et problem , hvis arrangøren ikke er ærlig og render med pengene ..

Dermed selvfølgelig ikke sagt , at denne arrangør ikke er ærlig ..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ikke rigtig nogle der har skrevet om det GB som er afholdt, og den annonce med hende,

så jeg at der var billeder af 2 kvinder, hvor den ene kvinde var sort, men der bliver kun skrevet om 1 kvinde, 

synes det lyder mærkelig 

Og hvorfor har du lavet en ny profil, for at lave et andet GB?

Redigeret af Herrenselv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg siger heller ikke at dette ikke er for at snyde. 

Det er bare besværligt begge veje. 

Men jeg vil os personligt mene at det er bedre at betale på dagen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for kommentarer. Vi ønsker, at dem, der tilmelder sig, er meget seriøse for at undgå aflysninger på dagen. Deltagerne møder mig personligt, når de betaler depositum på 500 kr. Hvis man på nogen måde føler, at jeg ikke er 100% seriøs, er det selvfølgelig ok og helt fair at fortryde sin forhåndstilmelding og herved undgå betaling af depositum.  

Bh/Anders

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...