henrk 99 Skrevet 29. Juni, 2018 Havde længe kigget på denne ikke så meget sigende annonce. https://annoncelight.dk/showad/252323 Så tænkte Hende må jeg prøve. billeder 100% ægte. samme med alder 27 passer nok også. Hun er godt nok en sød og køn pige. snakke super engelsk, så ingen problemer der Hun har ikke Arb som glædespige ret længe, og det er ment på den fede måde. jeg har sjældent hygget mig så meget med en tilsalg pige, som Daria Fik 45 min med super til 1200 kr. Hun er her kun 2 dage i denne her omgang. Men hun kommer tilbage igen. Det samme gør jeg pigen 8/10 Sex 9/10 Samler oplevelse 10/10 pga god kemi. var i godt humør da jeg gik. og er stadig i godt humør pas godt på hende.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 832 Skrevet 29. Juni, 2018 henrk skrev, 1 time siden: Havde længe kigget på denne ikke så meget sigende annonce. https://annoncelight.dk/showad/252323 Så tænkte Hende må jeg prøve. billeder 100% ægte. samme med alder 27 passer nok også. Hun er godt nok en sød og køn pige. snakke super engelsk, så ingen problemer der Hun har ikke Arb som glædespige ret længe, og det er ment på den fede måde. jeg har sjældent hygget mig så meget med en tilsalg pige, som Daria Fik 45 min med super til 1200 kr. Hun er her kun 2 dage i denne her omgang. Men hun kommer tilbage igen. Det samme gør jeg pigen 8/10 Sex 9/10 Samler oplevelse 10/10 pga god kemi. var i godt humør da jeg gik. og er stadig i godt humør pas godt på hende.. Fin anmeldelse må man sige, men hvor har du lige det fra med at hun kun er her i to dage i denne omgang. Hun har min været i Esbjerg i 14 dage ind til nu ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
henrk 99 Skrevet 29. Juni, 2018 (edited) ok. kan se hvad du mener. hun er her 2 dage endnu. beklager Redigeret 29. Juni, 2018 af henrk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 832 Skrevet 29. Juni, 2018 henrk skrev, for 17 minutter siden: ok. kan se hvad du mener. hun er her 2 dage endnu. beklager Ok så forstår jeg bedre. Men fedt du havde en skøn oplevelse med hende. Havde godt set hendes annonce mange gange, men tænkte at det bare var en af de sædvanlige du ved Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg