Hop til indhold
Mayday

Yumi - DAO - Randers - ringe!!!!!

Recommended Posts

Besøgte her til aften DAO i Vestergade med  forhåbninger om jeg måske fik en lidt bedre service end jeg gjorde ved den sidste pige jeg besøgte der. 

https://annoncelight.dk/showad/252037

Pigen i sig selv passer ikke helt med de billeder hun reklamerer med. Hun var noget mere fyldig og hendes hovede var 5 gange så stort som hendes krop. Jeg troede de første 10 min hun var trans, og var lige ved at bede om at få det bekræftet. Alderen skal nu meget godt passe. 

Vedr. Hendes service så var hun ca lige så engageret som efter min hund blev kastreret og stadig småskæv fra bedøvelsen. 

Massagen var ren plaskeri og tror hun skal skifte madras før næste kunde kom for olien løb ned af mig i stor stil

selve sex delen var mindst lige så ringe. På med kondomet på en slap pjort og 2 sut før hun plantede sin  fyldige mås oven på mig. Og gu dæleme om hun så spørger hvorfor den er slap. Hvor til jeg svarede at man er sgu nød til at svinge piskeriset hvis fløden skal være stiv. Den fangede hun nok ikke. Men yderligere olie røg på kondomet og så afsluttede hun med et handjob hvor olien stod ud til alle sider. 

Normalt har man altid fået tilbudt vand/sodavand og et bad bagefter, men nej måtte efter 22 min gå ud af butikken med en poloshirt der var helt fedtet ind og fugtig af al den olie som drev ned af mig. 

Nok har DAO gennem lang tid været en af mine favoritter men efter 2 besøg  hvor af servicen nok ville have været bedre alle andre steder end dette. Og så har de til gengæld hævet priserne, siger jeg sgu stop og fremover smider mine penge et andet sted. 

Magen til elendig service!!

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten

Undskyld, men det er sgu da den sjoveste anmeldelse jeg har læst i lang tid, nok sjovere at læse end opleve. Har nu aldrig været imponeret af stedet, synes mere det virker som en ligegyldig pengemaskine. Ved godt at det før i tiden havde et godt ry, men de dage er vist ovre.

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har endda lige fået en SMS om jeg ikke skal komme der igen. Så de må have læst anmeldelserne og har tydeligt vis svært ved at tage kritik 

Redigeret af Mayday

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75

"man er sgu nød til at svinge piskeriset hvis fløden skal være stiv"

:lol::lol::lol:

Næste gang må du finde en mejerist.. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja men det er det ene problem med at man skal ringe. For så har de jo kontakt til en, hvem ved om de en dag støber en historie om en, så jeg besøger sjælden nogle hvor du skal bestille tid, ja jeg ved det godt at det så kan være optaget, men det er der ikke noget at gøre ved, så må man vente til det bliver fri, eller finde et andet sted. Men jeg besøgte hende i Østergraven i Randers den anden dag, fin oplevelse det hele, hun er lidt en kraftig pige ikke tyk, dejlig bryster en god service, men ingen hår massage, var der mere en time, prøv hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kjeldsen skrev, for 7 timer siden:

Ja men det er det ene problem med at man skal ringe. For så har de jo kontakt til en, hvem ved om de en dag støber en historie om en, så jeg besøger sjælden nogle hvor du skal bestille tid, ja jeg ved det godt at det så kan være optaget, men det er der ikke noget at gøre ved, så må man vente til det bliver fri, eller finde et andet sted. Men jeg besøgte hende i Østergraven i Randers den anden dag, fin oplevelse det hele, hun er lidt en kraftig pige ikke tyk, dejlig bryster en god service, men ingen hår massage, var der mere en time, prøv hende.

Hvordan kommer man i kontakt med hende? Er der et link? (Er relativt ny i gamet, sorry)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
Drillepind skrev, for 16 minutter siden:

Hvordan kommer man i kontakt med hende? Er der et link? (Er relativt ny i gamet, sorry)

Ja, i trådstarters anmeldelse øverst på siden:)

tryk på linket, læs annoncen, ring på nummeret

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Piraten skrev, for 16 timer siden:

Ja, i trådstarters anmeldelse øverst på siden:)

tryk på linket, læs annoncen, ring på nummeret

vh. Piraten

Nej, jeg mente hende i Østergraven som Kjeldsen taler om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
Drillepind skrev, for 8 minutter siden:

Nej, jeg mente hende i Østergraven som Kjeldsen taler om.

Undskyld, hende tror jeg ikke at jeg kender. Kender ellers de fleste:)

Vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Drillepind skrev, for 2 timer siden:

Nej, jeg mente hende i Østergraven som Kjeldsen taler om.

I gamle dage da vi havde thailisten kunne vi se på den. Den er desværre borte nu. :(  Det var jo også en anden tid dengang. :) Der var det jo også regnvejr hele sommeren og varmt om efteråret. Nu er det varmt hele tiden. Det er ikke til at holde ud mere. :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der ved hvad der er blevet af May der arbejdede hos dao? Kan se de har fået nyt nummer. Så tror fanden at May ikke har reageret i 2 måneder :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Buttman76 skrev, for 4 timer siden:

Nogen der ved hvad der er blevet af May der arbejdede hos dao? Kan se de har fået nyt nummer. Så tror fanden at May ikke har reageret i 2 måneder :P

Hej Buttman76.

May arbejdede de sidste par måneder hos DAO som en slags manager/koordinator. Hun er formentlig taget tilbage til Italien, hvor hun havde opholds-/arbejdstilladelse. Det var i hvert fald det, hun fortalte mig den sidste gang jeg talte med hende.

Og ja - Yumi er et rigtigt dårligt besøg nu....Ren forretning og så slut og ud med dig...

Redigeret af Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
hanhund skrev, for 4 timer siden:

Så det er ikke den samme May i annoncen oven over?

Nej. Det er ikke den May, der tidligere arbejdede i DAO...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...