Hop til indhold

... en anelse morbid´t

Featured Replies

Skrevet

Så i går kom jeg pludseligt til at tænke på, om der mon er nogle GPere herinde, som har oplevet, at en besøgende fik et ildebefindende - ell det, som var værre...<3

Skrevet

Jeg har prøvet den anden vej rundt, en Gp der fik et ildebefindende under "akten" , jeg tog hende i en doggy for fuld damp, og mærkede pludselig at hun ikke rigtigt "arbejde med" og begyndte at blive underlig slap, for så at besvime helt, ! Først lidt panik :-) , så tog praktikeren over, og jeg kan heldigvis førstehjælp, (her tænker jeg ikke mund til mund :-) )

Nå, jeg fik lagt pigen ned på gulvet, med benene oppe på sengekanten, tjekkede puls og lytte til hjertet, det var ok, så ud og finde en klud med koldt vand, mens jeg tænkte; hvad fanden skal jeg sige når jeg ringer til alarmcentralen!!

Pigen kom heldigvis til sig selv, og jeg fik nogen væske i hende (Altså Vand!! :-) ) og hun blev ok igen. hun mente selv at det var en kombi af at være tæt på meno, og væskemangel, det var en varm dag, (Damm, jeg bliver altid liderlig når det er varmt  :-) hehe)

Hun ville så fuldføre aftalen, men her må jeg erkende at jeg nok havde mistet lysten :-) så jeg sikrede mig at hun var ok, og forlod stedet.

Og nej, jeg fik ikke pengene tilbage, og prøvede heller ikke, men hun lovede mig en "fritur", et tilbud som jeg dog aldrig benyttede mig af. 

God weekend til jer alle når i når dertil. !

Misjo1

Skrevet

@Misjo1 - wow hvor vild en historie..

Tak for at dele !

Skrevet

Der er vist en sytråd hvor en gp fortæller om sådan oplevelse medhjertestop og med negativ udgang

• 1 month later...
Skrevet

Min tidligere nabo fik et slagtilfælde, mens han var hos GP og døde faktisk. Tragisk for familien, der ikke vidste - i hvert fald ikke officielt - at han havde den hobby.

Spekulerer af og til over, hvilke tanker og følelser enken mon har, når hun besøger hans gravsted... 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.