Hop til indhold

Roskilde, noget godt med store naturlige bryster?

Featured Replies

Skrevet

Befinder mig tilfældigvis i Roskilde imorgen og skal overnatte der ;). Men findes der er nogle piger der er værd at snakke om og besøge der?. Er fyldt nok op med thai lige foreløbigt så enten noget dansk eller anden etnicitet, men dog gerne en mørk pige hvis muligt. Og gerne helst under 30 :P. 

Eller er der bare ikke noget der er værd at gå efter i Roskilde??

Skrevet

Glem det, tørt som sand i Sahara. Kør mod Cph.

Skrevet
Tehtdk skrev, for 6 timer siden:

Hun er så for gammel til mig. Har dog prøvet at skrive og ringe til Navia uden held 

Glem Navia, ikke umagen værd.

Skrevet
Gammel rotte skrev, for 23 minutter siden:

Glem Navia, ikke umagen værd.

And amen to that, brother! For 3-4 år siden synes jeg hun var god og et godt hug, men ved et gen-besøg for et halvt års tid siden konstaterede jeg at tiden har gjort det hele til en stor rutine for hende. Så jeg kommer der ikke yderligere.

Skrevet
  • Author
Tatra skrev, for 1 time siden:

And amen to that, brother! For 3-4 år siden synes jeg hun var god og et godt hug, men ved et gen-besøg for et halvt års tid siden konstaterede jeg at tiden har gjort det hele til en stor rutine for hende. Så jeg kommer der ikke yderligere.

Nu har jeg så lavet en aftale med hende fordi jeg så alle de positive reviews af hende. Glemte bare at læse at de var fra 2015. Gad vide om hendes hjemmeside er opdateret siden den gang 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.