Hop til indhold

Recommended Posts

Da firmaet har valgt at udlåne mig til kølemontør i morgen, i hen holdvis Hvidore og søborg, ville jeg hører om nogen kunne anbefale en pige i nærheden.
Tænker 10-15 minutter omkring glostrup området hvor jeg slutter af.

Gerne en pige der nyder det og gerne går tiden ud, evt. med 2 runder.

De sidste jeg har besøgt har sku været nitter på det punkt.
De sutter / rider som en duracell kanin der er på Red Bull, også selvom man lige siger de skal tage den lidt med ro.
De havde kun fokus på at få en til at komme hurtigst muligt, og gerne allerede ved blowjob.

Så en pige / kvinde der nyder at tage den med ro, og gå tiden ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det ikke også samme pige med det søde ansigt som "Privat & Diskret" ved Husum Torv.

Der ligger lidt herinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Calletti
Tømreren skrev, for 12 timer siden:

Da firmaet har valgt at udlåne mig til kølemontør i morgen, i hen holdvis Hvidore og søborg, ville jeg hører om nogen kunne anbefale en pige i nærheden.
Tænker 10-15 minutter omkring glostrup området hvor jeg slutter af.

Gerne en pige der nyder det og gerne går tiden ud, evt. med 2 runder.

De sidste jeg har besøgt har sku været nitter på det punkt.
De sutter / rider som en duracell kanin der er på Red Bull, også selvom man lige siger de skal tage den lidt med ro.
De havde kun fokus på at få en til at komme hurtigst muligt, og gerne allerede ved blowjob.

Så en pige / kvinde der nyder at tage den med ro, og gå tiden ud.

Nu nævner du jo ikke noget om tidspunkt på dagen men Sif er på arbejde på Pussygalores idag. Sød, fin, sexet og jeg har ikke oplevet stress ift. at skulle afslutte....men der er vi potentielt oppe på en 17 minutters køretur :D (altså fra Glostrup til frb ;)..... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Takker for svar alle sammen.

Er til alle kvinder med en kønt ansigt og smile på læberne, betyder faktisk mere for mig, end hvordan kroppen ser ud, så længe hun nyder oplevelsen selv også.

Kamilla var helt klart et godt forslag, er helt sikker på at hun kunne give en den ønskede kvalitet oplevelse, som jeg ikke har oplevet ved de sidste mange besøg desværre.
Også er hun jo en rigtigt smuk sak med kønne øjne.

Desværre udviklede dagen sig ikke helt som planlagt, da den sidste opgave var en fejl booking, hverken kølemontør dukkede op, og ingen varer var leveret i butikken, så måtte forlade Nordsjælland allerede om formiddagen.

Der kommer måske en ny booking i næste uge, så skal jeg nok derind igen, med mindre de sender en af mine kollegaer i stedet for.

Så undertegnet blev endnu engang snydt for en ½-1 times fornøjelse....:sad:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...