Hop til indhold
Cabelas1

Nogen der har været her i Ålborg ?

Recommended Posts

Guest Thomas Aalborg

Tror du bliver skuffet. De skifter fotos på annoncerne en gang i mellem, men samme navn på pigen og har ry for at nappe fotos fra diverse - ikke for os - kendte Instagram piger rundt i verden på denne klinik. 

Så forvent overhovedet ikke, at det er pigen på billederne du møder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

:shock: Øhh, det lyder ikke godt.   Har lige bestilt tid i morgen.

Skal vist lige høre efter om det er den pige der er på billederne, at jeg møder i morgen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige spurgt til om det var den pige der var på billederne som jeg møder i morgen ?

Så skrev hun pludselig jeg stressede hende, og så blev hun meget ubehøvlet i de følgende sms`er.

Jeg aflyste tiden og oplyste hende om, at det jo så nok ikke var den pige jeg mødte som var på billederne, når hun reagerede sådan.

TAK til jer begge to, da jeg har undgået at møde en helt anden pige end den jeg havde for øjet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas Aalborg

Smukt Cabelas 1:-)

Jeg har haft samme oplevelse med andre samme sted, at de blev vildt ubehøvlede i deres svar på SMS eller ved opkald, hvis der blev spurgt lidt ind til deres fotos. 

Godt du ikke tog afsted. 

Redigeret af Thomas Aalborg
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas Aalborg skrev, for 4 timer siden:

Smukt Cabelas 1:-)

Jeg har haft samme oplevelse med andre samme sted, at de blev vildt ubehøvlede i deres svar på SMS eller ved opkald, hvis der blev spurgt lidt ind til deres fotos. 

Godt du ikke tog afsted. 

Faldt dog i et andet sted i stedet for, som du kan læse om i anmeldelserne.:blink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
issen skrev, for 2 timer siden:

Lære i det aldrig køb dansk

Jo mon ikke vi lærer det en dag. Men desværre ikke altid der er Danske piger i området, som lige tiltaler en.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas Aalborg
issen skrev, for 9 timer siden:

Lære i det aldrig køb dansk

Det er jo desværre på ingen møde en garanti for hverken korrekte fotos eller god service, men jo du har nok ret i, at chancerne trods alt er bedre, men udbyttet af danske piger en styrtdykket i Aalborg området, medmindre man gerne vil på motel i Støvring - det vil jeg helst ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...