Hop til indhold

Nogen der har været her i Ålborg ?

Featured Replies

Skrevet

Tror du bliver skuffet. De skifter fotos på annoncerne en gang i mellem, men samme navn på pigen og har ry for at nappe fotos fra diverse - ikke for os - kendte Instagram piger rundt i verden på denne klinik. 

Så forvent overhovedet ikke, at det er pigen på billederne du møder. 

Skrevet
  • Author

:shock: Øhh, det lyder ikke godt.   Har lige bestilt tid i morgen.

Skal vist lige høre efter om det er den pige der er på billederne, at jeg møder i morgen. 

Skrevet
  • Author

Har lige spurgt til om det var den pige der var på billederne som jeg møder i morgen ?

Så skrev hun pludselig jeg stressede hende, og så blev hun meget ubehøvlet i de følgende sms`er.

Jeg aflyste tiden og oplyste hende om, at det jo så nok ikke var den pige jeg mødte som var på billederne, når hun reagerede sådan.

TAK til jer begge to, da jeg har undgået at møde en helt anden pige end den jeg havde for øjet. 

Skrevet

Smukt Cabelas 1:-)

Jeg har haft samme oplevelse med andre samme sted, at de blev vildt ubehøvlede i deres svar på SMS eller ved opkald, hvis der blev spurgt lidt ind til deres fotos. 

Godt du ikke tog afsted. 

Redigeret af Thomas Aalborg
Stavefejl

Skrevet

Lære i det aldrig køb dansk

Skrevet
  • Author
Thomas Aalborg skrev, for 4 timer siden:

Smukt Cabelas 1:-)

Jeg har haft samme oplevelse med andre samme sted, at de blev vildt ubehøvlede i deres svar på SMS eller ved opkald, hvis der blev spurgt lidt ind til deres fotos. 

Godt du ikke tog afsted. 

Faldt dog i et andet sted i stedet for, som du kan læse om i anmeldelserne.:blink:

Skrevet
  • Author
issen skrev, for 2 timer siden:

Jo mon ikke vi lærer det en dag. Men desværre ikke altid der er Danske piger i området, som lige tiltaler en.

Skrevet
issen skrev, for 9 timer siden:

Det er jo desværre på ingen møde en garanti for hverken korrekte fotos eller god service, men jo du har nok ret i, at chancerne trods alt er bedre, men udbyttet af danske piger en styrtdykket i Aalborg området, medmindre man gerne vil på motel i Støvring - det vil jeg helst ikke. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.