Hop til indhold

Vanessa24 - Horsens

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/profile/vanessa24

TLF:  52712998

Hun er ret lille og ser meget sød ud, halv spansk/russisk siger hun selv.  

Kys er tantekys så der er ikke meget at komme efter men hun slikker ret godt pik og er super god til at ride, efter hun havde redet mig lidt tog jeg hende doggy som var virkeligt godt, hun stønder dejligt og uden at man får mistanke om at det er falsk og hun er meget stram.  

Så bestemt et besøg værd.  

Efter at have set billederne tror jeg de er ægte, men de viser bare ikke det ungpigelook hun har, synes virkelig hun er sødere og flottere end billederne viser. 

Betalte 800 for 45 min. 

Redigeret af Mand34Horsens

Skrevet
Mand34Horsens skrev, for 2 timer siden:

https://annoncelight.dk/profile/vanessa24

TLF:  52712998

Hun er ret lille og ser meget sød ud, halv spansk/russisk siger hun selv.  

Kys er tantekys så der er ikke meget at komme efter men hun slikker ret godt pik og er super god til at ride, efter hun havde redet mig lidt tog jeg hende doggy som var virkeligt godt, hun stønder dejligt og uden at man får mistanke om at det er falsk og hun er meget stram.  

Så bestemt et besøg værd.  

Efter at have set billederne tror jeg de er ægte, men de viser bare ikke det ungpigelook hun har, synes virkelig hun er sødere og flottere end billederne viser. 

Betalte 800 for 45 min. 

Sutter hun pik uden og kysser hun ?

Skrevet
  • Author

Nej ikke hvad jeg ved af, hun siger hun kysser men ikke rigtige kys som jeg forstår det.  

Tantekys.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.