Hop til indhold

sdr.felding ved ulfborg

Featured Replies

Skrevet

jeg har været ude og besøg Linda, 25år thai pige, bor i hus, ved sdr. felding, nær Ulfborg. taler engelsk.

hun virkede søg og 30min med det hele 800kr. 1 time 1200kr.. hun var også parat uden gummi, men så var pris højere. 

kvalitet. pænt og rent

massage. 6 af 10

sex. 8-10

sex.ok med flere stillinger, doggy tur m.v. hvor hun var liderlig og kom.

jeg slikkede hende og hun kom  igen. sluttede med blowjob, 

Skrevet

Sønder felding og ulfborg ligger 60 km fra hinanden

Hvor og hvordan kan jeg finde hende ?

Skrevet

Så er det lige om der skulle have stået Sdr. Nissum....det ligger da imellem de 2 byer   god dag derude  :-) 

• 1 month later...
Skrevet

Har også været på besøg i Sdr.Nissum. Jeg synes pigen er kønnere end på billederne, som i øvrigt er ægte. Dejlige faste bryster og krop. Skøn GFE med kys og alt hvad jeg ellers havde lyst til. En rigtig hyggelig og helt hjemlig atmosfære. Hun var god til at fornemme mine behov. Prisen for FP var 1000 med gummi(kun v.samleje)/1200 uden. Hende vil jeg gerne besøge igen. Mener tidl. at have set annonce med 2 piger på stedet?

Skrevet

Jeg har også besøgt hende, både i Sdr. Nissum og udenfor Holstebro. Det har været en god oplevelse begge gange.

Jeg har ikke set annonce med 2 piger på stedet, men det var der udenfor Holstebro.

• 1 month later...
Skrevet

Jeg har også besøgt hende begge steder, har også været tilfreds alle gange, jeg syntes dog ikke hun er særlig god til at ride en pik, så jeg får hende hurtigt smidt i en anden stilling, men hun har en dejlig stram og våd fisse.

Skrevet

Er hun der egentlig stadig? Jeg synes det er ved at være noget tid siden jeg har set hende annoncere. Den sidste annonce fra hende på Annoncelight er fra d. 4/9. 

Skrevet

Jeg synes, hun var fantastisk til at ride, men jeg kom nu ikke af det. Det gør jeg også sjældent.

Så vidt jeg kan se på Gul og Gratis, er hun stoppet, men ellers ville jeg da gerne vide det.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.