Hop til indhold

Recommended Posts

jeg har været ude og besøg Linda, 25år thai pige, bor i hus, ved sdr. felding, nær Ulfborg. taler engelsk.

hun virkede søg og 30min med det hele 800kr. 1 time 1200kr.. hun var også parat uden gummi, men så var pris højere. 

kvalitet. pænt og rent

massage. 6 af 10

sex. 8-10

sex.ok med flere stillinger, doggy tur m.v. hvor hun var liderlig og kom.

jeg slikkede hende og hun kom  igen. sluttede med blowjob, 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er det lige om der skulle have stået Sdr. Nissum....det ligger da imellem de 2 byer   god dag derude  :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været på besøg i Sdr.Nissum. Jeg synes pigen er kønnere end på billederne, som i øvrigt er ægte. Dejlige faste bryster og krop. Skøn GFE med kys og alt hvad jeg ellers havde lyst til. En rigtig hyggelig og helt hjemlig atmosfære. Hun var god til at fornemme mine behov. Prisen for FP var 1000 med gummi(kun v.samleje)/1200 uden. Hende vil jeg gerne besøge igen. Mener tidl. at have set annonce med 2 piger på stedet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende, både i Sdr. Nissum og udenfor Holstebro. Det har været en god oplevelse begge gange.

Jeg har ikke set annonce med 2 piger på stedet, men det var der udenfor Holstebro.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende begge steder, har også været tilfreds alle gange, jeg syntes dog ikke hun er særlig god til at ride en pik, så jeg får hende hurtigt smidt i en anden stilling, men hun har en dejlig stram og våd fisse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes, hun var fantastisk til at ride, men jeg kom nu ikke af det. Det gør jeg også sjældent.

Så vidt jeg kan se på Gul og Gratis, er hun stoppet, men ellers ville jeg da gerne vide det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...