Hop til indhold
Guest Basba

Chatt hos Chatt Thong thaimassage i Aarhus

Recommended Posts

Det var en god oplevelse, bortset fra en ting. Når der er to gæster i hvert deres rum dækker skillevæggen ikke helt op til loftet, så man kan ligge og høre hinanden... Så det er ikke så privat..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Endnu engang blev jeg lokket af de fabelagtige anmeldelser, og endnu engang blev jeg utrolig skuffet og irriteret.

Jeg havde gået længe, inden jeg besluttede mig for, hvilket sted jeg skulle besøge. Det skulle være et sted, hvor jeg var sikker på en uovertruffen behandling, og to steder var med i opløbet baseret på anmeldelserne her. Jeg valgte forkert, øv.

Jeg blev lukket ind af en høj smuk pige i tynd heldragt, vist ind i rummet lige indenfor hoveddøren, og hun bad mig tage tøjet af. Allerede inden jeg lagde mig på briksen, var der pænt liv i de nedre regioner, jeg var spændt, jeg havde store forventninger til denne skønhed. Jeg lagde mig tilrette, og hun kom ind og begyndte at massere mine ben nedefra. Nice tænkte jeg, så kommer hendes hænder hurtigt op og pirrer. Men nej, hun masserede blot den nederste del af begge mine ben, mens jeg hørte en stønnende mand i rummet ved siden af. Mere nice, forventningerne blev ikke mindre.

Så forlod hun pludselig rummet. What, tænkte jeg, og få minutter efter kom en anden pige ind. Ikke ret høj, i ultrakort skindnederdel og hvid t-shirt, der tydeligt viste et par enorme bryster. En rigtig lækkerhaps. Hun begyndte så med noget kortvarigt ligegyldigt olieplaskeri på mine lår og baller, og så forlod også hun rummet.
Ind kom nu den høje smukke pige, og bad mig følge med ind i det andet rum, som den stønnende mand lige havde forladt. Hold nu kæft, tænkte jeg, sikke et cirkus, men jeg smilte og fulgte glad med. Hele seancen var jo ikke rigtig begyndt endnu, så jeg var stadig forventningsfuld.

Den lille lækkerhaps var allerede i rummet, og jeg lagde mig endnu engang tilrette. Hun fortsatte så det slappe olieplaskeri i ganske få minutter, hvorefter hun spurgte, one hour massage? Ja tak, svarede jeg, og tænkte at timen først startede nu. Hun spurgte så, hvad jeg ellers ville have. Jeg kiggede lidt forbavset på hende, og spurgte til prisen på blow. 1000 kr. Nej tak, hvad med hand? 600 kr. Det valgte jeg så, selvom jeg efterhånden var godt irriteret, men jeg trængte til en veludført tømning.

Lidt mere olieplaskeri på ben og fødder og lidt på arme og skuldre. Turn around, hvilket jeg gjorde, og kunne så se mig selv i spejlet i loftet, ligge der med helt slap diller.
Mere ligegyldigt olieplask på ben og fødder og en smule på armene. Jeg var stadig total slap, der havde ikke været antræk til den mindste pirring undervejs, ikke engang et lille klap bagi, da jeg nøgen skiftede rum. Hun fyldte så hænderne med olie og begyndte på et total uengageret handjob. Jo der kom da liv, men helt begejstret blev den aldrig. Jeg kom efter en ihærdig indsats, men ikke noget, jeg ikke kunne have gjort bedre selv. Hun tørrede mig meget let, og spurgte om jeg ville have et glas vand. Ja tak, og hun forlod rummet.

Nu kom der ikke andre ind, så jeg rejste mig, og tørrede mig selv lidt grundigere, hele min krop sejlede nærmest i olie. På med tøjet, drak vandet, og afsted med mig. 28 minutter senere sad jeg igen i bilen, og kunne se, olien trak igennem mine bukser.

Fart på, hurtig hjem, af med bukserne og i bad. Ind under bruseren, hvor vandet perlede på min krop, som regnvand på en bil, der lige havde fået dobbelt voksbehandling.

Jeg må afsted igen i næste uge, til det sted jeg fravalgte til fordel for dette. Det kan absolut kun blive meget bedre!

Hun må have haft en meget kraftig off day, men stedet får ikke en ny chance af mig, på trods af tidligere anmeldelser, og jeg kan absolut ikke anbefale stedet!
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde en lignede oplevelse for kort tid siden. 

Det sker når mamasan fokuserer alt for meget på indtjening og slet ikke tænker på at der er en dag imorgen - hvor tilfredse gæster kommer igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 39 minutter siden:

Havde en lignede oplevelse for kort tid siden. 

Samme sted?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julius skrev, for 3 timer siden:

Endnu engang blev jeg lokket af de fabelagtige anmeldelser, og endnu engang blev jeg utrolig skuffet og irriteret.

Jeg havde gået længe, inden jeg besluttede mig for, hvilket sted jeg skulle besøge. Det skulle være et sted, hvor jeg var sikker på en uovertruffen behandling, og to steder var med i opløbet baseret på anmeldelserne her. Jeg valgte forkert, øv.

Jeg blev lukket ind af en høj smuk pige i tynd heldragt, vist ind i rummet lige indenfor hoveddøren, og hun bad mig tage tøjet af. Allerede inden jeg lagde mig på briksen, var der pænt liv i de nedre regioner, jeg var spændt, jeg havde store forventninger til denne skønhed. Jeg lagde mig tilrette, og hun kom ind og begyndte at massere mine ben nedefra. Nice tænkte jeg, så kommer hendes hænder hurtigt op og pirrer. Men nej, hun masserede blot den nederste del af begge mine ben, mens jeg hørte en stønnende mand i rummet ved siden af. Mere nice, forventningerne blev ikke mindre.

Så forlod hun pludselig rummet. What, tænkte jeg, og få minutter efter kom en anden pige ind. Ikke ret høj, i ultrakort skindnederdel og hvid t-shirt, der tydeligt viste et par enorme bryster. En rigtig lækkerhaps. Hun begyndte så med noget kortvarigt ligegyldigt olieplaskeri på mine lår og baller, og så forlod også hun rummet.
Ind kom nu den høje smukke pige, og bad mig følge med ind i det andet rum, som den stønnende mand lige havde forladt. Hold nu kæft, tænkte jeg, sikke et cirkus, men jeg smilte og fulgte glad med. Hele seancen var jo ikke rigtig begyndt endnu, så jeg var stadig forventningsfuld.

Den lille lækkerhaps var allerede i rummet, og jeg lagde mig endnu engang tilrette. Hun fortsatte så det slappe olieplaskeri i ganske få minutter, hvorefter hun spurgte, one hour massage? Ja tak, svarede jeg, og tænkte at timen først startede nu. Hun spurgte så, hvad jeg ellers ville have. Jeg kiggede lidt forbavset på hende, og spurgte til prisen på blow. 1000 kr. Nej tak, hvad med hand? 600 kr. Det valgte jeg så, selvom jeg efterhånden var godt irriteret, men jeg trængte til en veludført tømning.

Lidt mere olieplaskeri på ben og fødder og lidt på arme og skuldre. Turn around, hvilket jeg gjorde, og kunne så se mig selv i spejlet i loftet, ligge der med helt slap diller.
Mere ligegyldigt olieplask på ben og fødder og en smule på armene. Jeg var stadig total slap, der havde ikke været antræk til den mindste pirring undervejs, ikke engang et lille klap bagi, da jeg nøgen skiftede rum. Hun fyldte så hænderne med olie og begyndte på et total uengageret handjob. Jo der kom da liv, men helt begejstret blev den aldrig. Jeg kom efter en ihærdig indsats, men ikke noget, jeg ikke kunne have gjort bedre selv. Hun tørrede mig meget let, og spurgte om jeg ville have et glas vand. Ja tak, og hun forlod rummet.

Nu kom der ikke andre ind, så jeg rejste mig, og tørrede mig selv lidt grundigere, hele min krop sejlede nærmest i olie. På med tøjet, drak vandet, og afsted med mig. 28 minutter senere sad jeg igen i bilen, og kunne se, olien trak igennem mine bukser.

Fart på, hurtig hjem, af med bukserne og i bad. Ind under bruseren, hvor vandet perlede på min krop, som regnvand på en bil, der lige havde fået dobbelt voksbehandling.

Jeg må afsted igen i næste uge, til det sted jeg fravalgte til fordel for dette. Det kan absolut kun blive meget bedre!

Hun må have haft en meget kraftig off day, men stedet får ikke en ny chance af mig, på trods af tidligere anmeldelser, og jeg kan absolut ikke anbefale stedet!
 

god beskrivelse .... :)  

 

1. - fik en pris på 1200 kr idag som ikke var til forhandling .... det var lige 500 kr mere end i sidste uge .... 

så sagde nej tak....(jeg gider ikke olie massagen lige netop fordi at jeg syntes det er spild af tid og elendigt "massage" den slags steder)

2. - hvilket sted fravalgte du  ?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 16 timer siden:

2. - hvilket sted fravalgte du  ?

 

Jeg vil ikke afsløre mit fravalg, men det er sted i Århus, som også har fået gode anmeldelser i den senere tid. Et sted jeg endnu ikke har besøgt, men har planer om det i næste med håb om en væsentlig bedre oplevelse end den i går.

Kommer jeg afsted, kommer der selvfølgelig en anmeldelse :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 8 timer siden:

Nej. Stedet er nu lukket. Det var Gong Wat Po i Viby. 

Det var også det bedste, der kunne ske for dette sted ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 8 minutter siden:

Hende der havde gong Wat poo i Viby husere nu på Oddervej hos Saan massage

8000

Hvis hun er lige så uengageret der som i Viby, dør Saan hurtigt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 11 timer siden:

Nej. Stedet er nu lukket. Det var Gong Wat Po i Viby. 

Så er det jo helt forkert sted du har anmeldt i forhold til denne tråd. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jyskpik skrev, Lige nu:

Så er det jo helt forkert sted du har anmeldt i forhold til denne tråd. 

 

Anmeldt????? Hvor ser du den ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jyskpik skrev, for 55 minutter siden:

Det var den thomas123 havde skrevet jeg mente

Hvorfor citerer du så mig? 

123 har i øvrigt heller ikke anmeldt noget i denne tråd? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Aarhuselsker skrev, for 50 minutter siden:

Hvorfor citerer du så mig? 

123 har i øvrigt heller ikke anmeldt noget i denne tråd? 

 

Ha ha ja så kører det bare, med øjne vi ser, og hjerne vi tænker, som ikk altid samarbejder :rolleyes:

nå men mon ikk der kommer en undskyldning fra Jyskpik, hvem ved :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 14 timer siden:

Anmeldt????? Hvor ser du den ?

 

Du skrev at du havde haft en lignenede oplevelse.

Og senere skriver du så at det var et helt andet sted, ret forvirrende i forhold til tråden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jyskpik skrev, for 23 timer siden:

Det var den thomas123 havde skrevet jeg mente

???

hvad skal jeg blandes ind i det her for ? 

hvor er min anmeldelse i denne her tråd ???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte stedet i går (søndag) døren blev åbnet af en storbarmet ung pige, vi kom ind til briksen og snakkede om hvad en time med fuld pakke skulle koste, prisen var 1500.- .... så jeg gik.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Med-Lem skrev, for 9 timer siden:

Besøgte stedet i går (søndag) døren blev åbnet af en storbarmet ung pige, vi kom ind til briksen og snakkede om hvad en time med fuld pakke skulle koste, prisen var 1500.- .... så jeg gik.

Så kan de lære det .... har lige været i Hamburg ... 1 time -  2 x bad ... Nøgen under hele seancen ... HJ ... kr. 600 .... FP kr 900 ... men så mange € havde jeg ikke taget med - desværre ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Med-Lem skrev, den 30/7/2018 at 07:51:

Besøgte stedet i går (søndag) døren blev åbnet af en storbarmet ung pige, vi kom ind til briksen og snakkede om hvad en time med fuld pakke skulle koste, prisen var 1500.- .... så jeg gik.

respekt .... 

jeg fik en fin service to gange til en fornuftig pris .... og så steg prisen 100%  

så gik mine penge også til et andet sted i branchen .... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...