Grenå 346 Skrevet 28. Juni, 2018 Dette ser meget interesant ud, noget der har prøvet? https://annoncelight.dk/showad/233355 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 28. Juni, 2018 Hmm. Hvis det er hende på billederne. Hun ser da sød ud. Grenå, tager du en for holdet? Grenå skrev, for 5 timer siden: Dette ser meget interesant ud, noget der har prøvet? https://annoncelight.dk/showad/233355 Så hører jeg da gerne om det er noget vh. Piraten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grenå 346 Skrevet 28. Juni, 2018 Hej piraten tror desværre ikke jeg kan få det i denne omgang hvis det er pigen og billederne er ægte må der være kø på stedet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 28. Juni, 2018 Grenå skrev, for 12 minutter siden: Hej piraten tror desværre ikke jeg kan få det i denne omgang hvis det er pigen og billederne er ægte må der være kø på stedet Det tror jeg på. Jeg skal have gang i et eller andet på lørdag, men jeg er stadig i tvivl om hvem jeg skal beære med et besøg. Men hvis hun er ægte er hun da et besøg værd vh. Piraten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grenå 346 Skrevet 28. Juni, 2018 Kan man ikke tjekke billederne et sted, synes jeg kan læse der er nogen der kan finde ud af sådan noget. Jeg kan ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 28. Juni, 2018 Jo, på pc, det tør jeg ikke tror ikke man kan på telefonen? Men skidt, jeg går ikke så højt op i om billederne nødvendigvis er ægte, men mere om pigen er sød og leverer det hun lover vh. Piraten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 286 Skrevet 28. Juni, 2018 Hendes billeder findes ikke andre steder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 28. Juni, 2018 Skovfogeden skrev, for 18 minutter siden: Hendes billeder findes ikke andre steder. Tak for hjælpen. Så tror jeg at jeg tager en for holdet vh. Piraten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grenå 346 Skrevet 29. Juni, 2018 Hej pirat har du fået bestilt tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 29. Juni, 2018 Næ, jeg er ved at lave en aftale til anden side. Med en pige jeg aldrig havde troet muligt. Har lovet hende fuld diskretion, så ingen anmeldelse. Men nu må vi se om det holder, har stadig mine tvivl. Pia må blive plan b, sådan en skal man jo have. vh. Piraten ps. Hun har sgu lige bekræftet aftalen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grenå 346 Skrevet 29. Juni, 2018 Det lyder meget spændende. Det gad jeg ellers godt høre mere om. Held og lykke med din hemmelige aftale Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg